אחדות תביס עבריינות

אחדות תביס עבריינות

כזכור למי שזוכרת וזוכר, יושבת ראש מפלגת העבודה סרבה בהתמדה קשוחה להתאחד עם מר”צ אחותה כדי לוודא שיהייה לאופוזיציה מספיק כוח פוליטי כדי להדיח את הכנופייה עם כיתבי האשמה

למרבה הצער, ההתעקשות להתנגד לחבירה גרם למפלה עגומה, והכנופייה ממשיכה מאוד להזיק למדינה ולבגוד בחזונה. למעשה במשמרת שלה גם התרחש אסון לאומי נורא ופרצה מלחמה שטרם הסתיימה בהצלחה.

יהודי מאוד נבון פעם אמר שלא יהיו תוצאות חדשות אם חוזרים על אותו ניסוי עצמו שוב ומקווים שהתוצאה תהייה שונה מזו שהתקבלה במבחן הראשון.

ציטוט:

אבי שקד יתמודד לראשות העבודה: “חיבור עם מרצ יסכן את עתיד המפלגה”

שקד, איש עסקים ופעיל ותיק במפלגה, צפוי להתמודד על התואר בחודש הבא מול יאיר גולן. הוא מתח ביקורת על כוונתו של גולן לחבור למפלגות “שאין להן כל קשר עם ערכי מפלגת העבודה”

עד כאן ציטוט.

לא באמת משנה איזה דמוקרט ציוני יוביל את המפלגה שפעם יסדה את המדינה. למעשה, זו בהחלט עשוייה גם להיות אשה ראוייה שתזכה לאימון הקבוצה.

מה שחיוני למחנה הדמוקרטי והציוני זה לזכור מי אחראי למצב הנוראי, לפעול בשיתוף פעולה, ולרכז מאמץ הסברתי לשכנע מאמינים מאוכזבים ומאמינות מרומות שפעם נתנו אימון בפושע הסידרתי שהגיע הזמן לתיקון יסודי.

חבל שמועמדים מהגוש הציוני לא יבינו שרק יחד ניתן להביא לשינוי אמיתי. בפעם שעברה הסרבנות לאחדות תרמה להנצחת העבריינות, השחיתות וההפקרות. למה לחזור על הטעות?

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מזהים סימנים ציוניים מעודדים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן