הפושע חטא והזיק למדינה

הפושע חטא והזיק למדינה

הנאשם הפלילי הוא עבריין סידרתי וכזבן נכלולי.

כשנחשף כשל, מחדל או אם מתרחש אסון רציני הפושע מנסה לספר בציבורי שהוא לכאורה לא אחראי, ואולי זה בעצם טיעון אמיתי שמבטא את טיבעו הפחדני.

במציאות, במשמרת של הכנופייה העבריינית המצב הפך מרע לנורא. לא היה מאמץ לרדוף שלום ולנסות למצוא פשרה ככתוב בחזון המדינה, באישור הפושע הועברו תקציבים כבירים לטרוריסטים רצחניים ובכוונה הוחלשה הרשות השכנה שהיא מתונה ולא אלימה.

העבריין הסידרתי הביא לממשלה גזען תוקפני במטרה למלט עצמו מהרשעה וישיבה סגורה במיתקן כליאה ציבורי, והפושע שכבר הורשע בדין פלילי מחלק נשקים קרביים לחברים שאינם תמיד כשירים, ומנסה להקים לעצמו כוח צבאי באופן שאינו לגמרי חוקי.

בקיצור, הממונה פועל באופן שאינו אחראי או חוקי, וזה די הרסני וגם לא ממש מקדם את החזון הציוני.

ציטוט:

נחשף מסמך שחזה לפני 7 שנים את המתקפה ונמסר לראש הממשלה. 
מסמך מפורט שגיבש שר הביטחון דאז אביגדור ליברמן חושף לראשונה את ההתרעות שקיבל אז נתניהו: “בכוונת חמאס להעביר את העימות הבא לשטח ישראל תוך כיבוש יישובים ולקיחת בני ערובה”

ציטוט מידיעות:

חשיפה: בחודשים האחרונים העביר אמ”ן 4 מכתבי אזהרה לנתניהו בנוגע להשלכות של המהפכה המשפטית. “האויבים מזהים הזדמנות היסטורית עקב המשבר”

ציטוט:

גנץ מזהיר את נתניהו מקידום המהפכה המשפטית: “אל תהיה זה שזורק את הגפרור ביער”

ציטוט:

גלנט מזהיר: “הפגיעה בחוסן הלאומי עלולה להפוך לפגיעה בביטחון”

ציטוט:

נתניהו סירב לפגוש את הרמטכ”ל לסקירה ביטחונית לפני ההצבעה.

ציטוט:

מרטין אינדיק, לשעבר שגריר ארהב”ב בישראל, בראיון לפוליטיקו:”נתניהו מהווה סכנה ברורה ומוחשית לישראל. עליו להתפטר לפני שיגרום נזק גדול יותר“.

עד כאן ציטוט.

הניסיון לטעון שלא הייתה התרעה או אזהרה הוא בעיקר בדיחה עצובה. אגף המודיעין בצבא שלח לראש הכנופייה מכתבי אזהרה, שר הביטחון השמיע התרעה ברורה בפרהסיה, וראש הכנופיה סירב לפגוש את הרמטכ”ל שרצה גם הוא להסביר לו את מידת הסכנה, והתעלם מהבעייה.

ועדת החקירה תשמח לדעת שהועברה התרעה מפורטת ומפחידה, וזה נעשה בהתמדה ולא בפעם יחידה, אבל הפושע לא נטרל או חיסל את הסכנה. במקום זאת, הוא אישר העברת המון תקציבים לעזה, שהתחמשה, התחפרה, התאמנה ולבסוף יצאה כנגדנו להתקפה נוראה שלגביה לראש הכנופייה היה שפע מידע.

קישור למאמר בכיכר השבת. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הנאשם איכזב את העם. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- המשפחה שהסתבכה בערכאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הפושע חטא והזיק למדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן