אומה עם סרטי אימה

אומה עם סרטי אימה

סרט הזוועות מהשביעי באוקטובר מתאר את התוצאות המחרידות והבילתי אנושיות של הסתה לשנאה חסרת גבולות.

חשוב מאוד להראות לעולם מה קורה לאנשים ששוכחים את המיצוות מימרומים והופכים לחיות רעות.

מצד שני, בגלל שהמראות אינם הצגות מבויימות למצלמות, רוב בני האדם מאוד מתקשים לצפות במה שמתרחש שכן הן מחרידות, מזעזעות, לא אנושיות, קשות ומאוד עצובות.

ציטוט:

במסגרת מאמץ ההסברה של משרד החוץ, “סרט הזוועות”, שהפיק דובר צה”ל מאירועי 7 באוקטובר, הוקרן השבוע למנחה הטלוויזיה פיל מקגרו, הידוע בכינויו ד”ר פיל. אחרי שצפה בסרט, מקגרו העלה לחשבון ה-X שלו, ושיתף עם 1.4 מיליון עוקביו, סרטון באורך 6 דקות, שבו הוא מתאר את הזוועות שבהן צפה – תוך שהוא מבקר בחריפות את האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארצות הברית.

עד כאן ציטוט.

יש חובה להזהיר את הצופות והצופים לפני הצפייה ולומר שלעולם לא יהייה ניתן לשכוח את מחזה הזוועה, ושההבנה שיש בעולם רוע נורא עשוייה לגרום לתחושה קשה שאי אפשר למחקה.

הגרמנים גרמו לשואה שלא הייתה בהיסטוריה כמותה. כשבעלי הברית הגיעו למחנות ההשמדה הם מיהרו להביא לשם עיתונאים, פוליטיקאים ומסרטה, וזאת מתוך הבנה שהעולם יתקשה לקבל את הסיפור בלי הוכחה.

למרבה הצער, עוד אסון נורא אירע בשבת שחורה, וגם העידות המצולמת לזוועה הזו תהייה חלק מההיסטוריה העצובה של האומה שכבר מספיק סבלה.

מי שמכחיש את קיומה של שנאה רצחנית ומזוויעה הוא רשע שמנסה להתעלם מעובדה. מי שמעז להביט בתוצאותיה מתקשה לישון בלילה, וכנראה גם מבין שאין ברירה אלא לנטרל את הסכנה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- האומה שנבחרה כנראה גם סומנה. קישור למאמר בשם- המלחמה בשנאה חשובה לקהילה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אומה עם סרטי אימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן