האומה שנבחרה כנראה גם סומנה

האומה שנבחרה כנראה גם סומנה

היהודים הביאו לעולם את האמונה באלוהים וגם כמה מיצוות מוסריות בסיסיות שמאפשרות חיי קהילה תרבותיים.

מאז הרבה מאוד שנים, בני ישראל מאוד סובלים. היהודים מושמצים, נירדפים ונפגעים, ולילדים הם מספרים שבכל דור ודור יבואו לכלותם שונאים.

מי שבמקרה סבור שכבר מזמן חלפו הימים בהם הואשמנו בצליבת יהודים סלחניים ורחומים בהרי ירושלים, בהרעלת בארות מיים, בשימוש בדם לא כשר של עוללים גויים בחגים, בהפצת נגיפים מדבקים ובמזימה לשלוט בכל האמצעים הכלכליים ישמח לדעת שהיום מספרים שאנו לכאורה סתם רוצחים מיליוני טרוריסטים פלסטינים תמימים.

ציטוט:

הצביעות של האו”ם: יותר גינויים לישראל מלכול שאר המדינות גם יחד.

מאז 2015 ספגה ישראל 141 גינויים בעצרת הכללית של האו”ם – מאות אחוזים יותר ממדינות כמו צפון קוריאה ורוסיה • גם במועצת זכויות האדם, שמורכבת בעיקר ממדינות לא דמוקרטיות, זכתה ישראל בהכי הרבה גינויים • “ההטייה נגד ישראל ברורה וקיצונית – אין אף מדינה אחרת שמקבלת יחס כזה. זה אבסורדי” אמר מנכ”ל UN WATCH.

בעשור האחרון נרשמו הפרות חמורות של זכויות אדם ברחבי העולם – רוסיה פלשה וביצעה פשעי מלחמה באוקראינה, בסין הקימו מחנות ריכוז לבני המיעוט האויגורי, הצבא במינאמר ביצע טיהור אתני של בני הרוהינגה והשלטון הדיקטטורי של קים ג’ונג-און בצפון קוריאה מונע מהאוכלוסייה גם את החירויות הבסיסיות ביותר – אך כל אלו לא הפריעו לעצרת הכללית של האו”ם להתמקד דווקא בישראל. נתוני ההצבעה משמונה השנים האחרונות חושפים את האפליה – מאז 2015 ספגה ישראל לא פחות מ-141 גינויים, יותר מכל שאר מדינות העולם גם יחד.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, האנטישמיות והשנאה כנגד האומה העתיקה קיימת וחייה. רוסיה וסוריה רצחו מאות אלפי מוסלמים במשך שנים, פוטין תקף באכזריות את האוקראינים וגרם נזקים קשים למיליונים, אבל האו”ם בעיקר מאשים את הישראלים, במיוחד כשחוצפנים הללו מתגוננים מתוקפים או מנטרלים סיכונים.

מי יודע? אולי צליבת היהודי מנצרת נראית לעולם התרבותי כמנהג נחמד מהדת? למעשה, גם האינקיוויזיטורים הספרדים, הפוגרומיסטים המוסתים והנאצים הרצחניים עשו מאמצים גדולים להזיק ככל יכולתם לעיברים. יתכן שצריך להבין שלמאמינים מאוד קשה להגמל מהרגלים. מצד שני, רצח נחשב לחטא בכל הכתובים הקדושים, אז זה בעצם לא יפה להרוג יהודים.

יתכן שהעולם הרחב עוד לא למד מהתורה שחשוב להימנע מפגיעה, כאילו הזולת הוא אתה. אולי זה פעם יקרה. אסור לאבד תיקווה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- רצח יהודים יוביל לעימותים גלובליים? קישור למאמר בשם- מאמר קצר שכולל את העיקר. קישור למאמר בשם-קדושת החיים ונטרול סיכונים. קישור למאמר בשם- המלחמה בשנאה חשובה לקהילה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “האומה שנבחרה כנראה גם סומנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן