רצח יהודים יוביל לעימותים גלובליים?

רצח יהודים יוביל לעימותים גלובליים?

במלחמת העולם השניה הסתה לאמונה בעליונות גזענית ושנאה גרמה לנוצרים בגרמניה ובמקומות אחרים לשכוח מהמלצתו של ישו הסלחני ולבצע טבח מזעזע במיליוני יהודים.

העברים היו קורבנות לשנאה ופוגרומים במשך הרבה מאוד שנים, וזאת כנראה בגלל שפוליטיקאים רצו להשיג לעצמם רווחים פוליטים, וגם לאחד בוחרים בעזרת הפניית רגשות חרדים וזועמים כלפי אחרים.

אומנם, רצח נחשב לחטא נורא בכל אמונה, במיוחד בנצרות שמטיפה לחמלה וסליחה, אבל גם האינקיוויזוטורים הספרדים וגם הרוצחים הנאצים ביצעו פשעים נוראיים תוך הפרה בוטה ושטנית של המיצוות הכי בסיסיות מימרומים.

במילים אחרות, פגיעה יזומה, מרושעת וחסרת התחשבות מדגימה שלפושעים אין כבוד למיצוות אנושיות, וזו טעות שמעידה על חוסר שליטה, אלימות ובורות.

בפעם הראשונה בהיסטוריה ליהודים הנירדפים, המגורשים והמושמצים יש עצמאות, חיילים וגם אמצעים די מפחידים, כך לפי מקורות זרים, שמסוגלים לנטרל את כל האוייבים תוך כמה רגעים.

מלחמה עושים רק כשאין ברירה או אם קיימת סכנה שיש לנטרלה. עזה תקפה את ישראל לא מזמן בצורה מזוויעה, רצחה, אנסה, התעללה וחטפה קורבנות לשיטחה, ומזה שבועות יש לפשע הזה תגובה תקיפה.
במידה וכוחות עולמיים ינצלו את הבעייה של היהודים לקדם עימותים גלובליים לא בטוח שזה יקרה בגלל שאנו מתגוננים ולוחמים להחזיר את החטופות והחטופים.

מצד שני, יתכן שהרצון להשמיד יהודים מלבלב במוחם של זדים רצחניים, ואולי העברים באמת יאלצו להשמיד איומים גם בטווחים קצת יותר רחוקים.

סביר שמזכ”ל האו”ם המודאג צודק בהערכתו ואזהרתו. על אף כמה וכמה מאמצים ניסיונות החיסול הקודמים לא הובילו ליעדים, וכל ניסיון לאיים על היהודים היום יהווה סכנה קיומית שעלולה לתרום לחימום האקלים.

במצבים מסובכים אפשר לבחור מה עושים. בהחלט אפשר לבקש מהישראלים שירשו לטרוריסטים לרצוח, לאנוס ולטבוח באזרחים.

מצד שני, ניתן גם לנסות להסביר לזוממים להזיק לאחרים שהיהודים חמושים, עצבניים, מנוסים, עירניים, זועמים, מאוחדים ומאוד קטלניים.

ציטוט:

מזכ”ל האו”ם הזהיר: “המלחמה בעזה מאיימת על השלום העולמי”

גוטרש קרא להפסקת אש בעזה והפעיל את סעיף 99, המאפשר לו להביא למועצת הביטחון סוגיות שמאיימות על שלום העולם. מדובר בפעם ראשונה שהמזכ”ל שהשתמש בסמכות זו, אותה לא הפעיל גם במהלך המלחמה באוקראינה.

עד כאן ציטוט.

מעניין שלא נאמר שחטיפת מאות אזרחים על ידי טרוריסטים עלולה לגרום לחיסולם של הרשעים, שכן גם זה חלילה יגרום זעזועים.

רדיפת שלום והימנעות מפגיעה באחרים היא עיקרה של תורת היהודים. מצד שני, מותר לנו לנטרל איומים למען קדושת החיים. מי שלא מעוניין לקחת סיכונים יעשה בתבונה אם יניח לחלומותיו הרצחניים ויעיין קצת בכתובים. שנאה אינה עיקרה של אף תורה.

להבדיל מדבריו המפחידים של מזכ”ל האו”ם הניסיון להשיב חטופות וחטופים לא באמת קשור לעימותים גלובליים, אלא אם הם מעוניינים לחפש תירוצים ולהאשים על היהודים על שברוב חוצפתם הת מתגוננים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הספרדים שכחו מה זה להיות נוצרים? קישור למאמר בשם- שנאת יהודים וערכים מוסריים. קישור למאמר בשם- מאמר קצר שכולל את העיקר. קישור למאמר בשם-קדושת החיים ונטרול סיכונים. קישור למאמר בשם- המלחמה בשנאה חשובה לקהילה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן