קדושת החיים ונטרול סיכונים

קדושת החיים ונטרול סיכונים

מניסיון רב שנים עם המון צוררים מזיקים היהודים כבר יודעים שכדי להיות אנושיים חייבים לנטרל סיכונים רצחניים ללא היסוסים אחרת הנזקים רק מחמירים.

למרבה הצער, ההיסטוריה מראה שאי אפשר לעשות הסכמים עם פושעים רשעים, עבריינים סידרתיים וזדים אלימים, שכן הם שטופי שנאה כלפי אחרים וגם לא ממש מכבדים חוקים או חוזים. אירגון האומות המאוחדות הוקם במטרה למנוע מעשים לא אנושיים, ובצלב האדום מתאמצים לעשות מעשים טובים, ממש כמו שהמליץ ישו היהודי למאמינים.

ציטוט:

שר החוץ אלי כהן צפוי להיפגש מחר (שלישי) עם נשיאת הצלב האדום, מיריאנה ספולאריק איגר, ועם ראש ארגון הבריאות העולמי ד”ר טדרוס אדהנום ג’ברייסוס בג’נבה שבשוויץ. במהלך הביקור, שר החוץ יתדרך שגרירים זרים לאו”ם בנושא המאמץ לשחרור החטופים המחזקים בידי חמאס, וכן יערוך בג’נבה מסיבת עיתונאים עם נציגי משפחות החטופים ונעדרים.

עד כאן ציטוט

נציגי האו”ם הצלב האדום לא ביקרו או שיחררו את החטופים עד היום אבל הושמע למיקרופון איזה נאום. האו”ם הפריח ביקורת על שישראל מעזה להגן על עצמה בעוצמה רבה לאחר טבח נורא, ויותר מזה לא קרה.

אומנם, האירגון המכובד העביר החלטה להרחיק מגבולנו את חיזבאללה, אבל הוא כשל במשימה, לא אכף אותה, ואנו תחת מתקפה מתמידה שפוגעת באוכלוסיה. במילים אחרות, האו”ם לא ביצע החלטה שהתקבלה ואנו סובלים מהתוצאה.

כולם מבקשים מאיתנו בצדקנות מתחסדת להיות אנושיים, שהרי אבותינו הביאו לעולם ציוויים קדושים שאוסרים על פגיעה באחרים, אבל היהודים מותקפים, והחטופים עדיין לא בבתים.

מי יודע? אולי יבוא יום בו העולם התרבותי קצת יעזור לעם היהודי במקום רק להיות ביקורתי? עד שזה יקרה, ניקח את גורלנו בידינו. ככה זה.

כבדהו וחשדהו זו המלצה טובה, במיוחד כאן בשכונה, ולפעמים אין ברירה אלא לבער סכנה.

מי שמוכן לחיות לצידנו מוזמן, אהלן וסהלן. מופרעים תוקפניים ששואפים להשמידנו ולהיות כאן במקומנו יסבלו מחורבן.לעם היהודי קצת נמאס להיות הקורבן התמידי לשנאה כל הזמן.

בספרד הקהילה היהודית פעם ליבלבה ופרחה, ואז הגיע האינקיוויזיציה שעינתה, רצחה וגירשה אותה.

יהדות אשכנז השכילה, למרות הרדיפות, הפרעות והגזירות, והצליחה להקים ולשמר תרבות מעוררת השראה, אבל אז הגיעה השואה, בא לאומה טבח נורא שכמותו לא היה בהיסטוריה, והכל השתנה.

בזכות הציונים מאז שנים עין לציון צופייה בהתמדה מאוד נחושה, וביד השנייה אין לנו ברירה אלא לאחוז בחרב חדה ולהגן על המדינה, שהותקפה מיום היוולדה.

כמובן ששלום והסדרה יפתרו את הבעייה המטרידה, וזו גם ההמלצה במגילה שלנו ובתורה, אבל שינאה זו מחלה כרונית קשה שיש לטפל בה ללא הפסקה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- המלחמה בשנאה חשובה לקהילה. קישור למאמר בשם- כמו היסטוריה, גם הסתה חוזרת על עצמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “קדושת החיים ונטרול סיכונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן