שנאת יהודים וערכים מוסריים

שנאת יהודים וערכים מוסריים

היהודים אינם באמת טרוריסטים רצחניים שבכוונה זדונית וגזענית טובחים בנשים וילדים. אומנם, בזמן מלחמה נפגעים אזרחים שחלקם תמימים, אבל זה קורה כשהישראלים מתגוננים ומחסלים איומים מסוכנים. בעיקרון הם מנסים להיות מוסריים. למעשה, זו המיצווה העיקרית אצלם בכתובים הקדושים.

ללא קשר, השונאים את העיברים לא זקוקים לתירוצים אמיתיים או עובדתיים כדי להצדיק פגיעה בהוראות הכי בסיסיות מהשוכן במרומים.

ציטוט:

ארגון הבריאות העולמי: נפתח במבצע לפינוי בית החולים שיפא.

עד כאן ציטוט.

פעם סתם סיפרו למאמינים שלכאורה רצחנו את היהודי שניצלב באכזריות נוראה בידי הכובשים הרומאים, שאנו מרעילים בארות של מיים ומפיצים מחלות מדבקות לאחרים, שיש אצלנו שימוש בדם ילדים לא כשרים לצרכים קולינריים חגיגיים, או שזיקני ציון כביכול מנהלים את הכלכלה העולמית כדי לשדוד את הגרמנים המסכנים.

אם חלילה יוגשם פעם החזון מהמגילה ותוקם מדינה פלסטינית מפורזת ושוחרת שלום בליבה של ארץ ישראל ההיסטורית, בטח יהייה למתעבים אחרים להנאתם צורך למצוא תירוץ רענן שיצדיק את השנאה היוקדת שהם חשים כלפי בני אברהם. סך הכל, איך יהייה אפשר לצרוח בגרונות ניחרים שצריך לשחרר את פלסטין מהכובשים האכזריים אם השכנים עצמאיים?

למרבה הצער, היהודים סיפרו לעולם שיש אלוהים ששוכן במרומים וגם הסבירו את האיסורים הבסיסיים כתוצאה מכך, מאז הרבה שנים כל מי שאין לו אלוהים מתאמץ לגרום נזקים לעבריים, וזה בא בכל דור ודור, בגלים. אפילו ישו היהדי ניסה לדבר על מחילה, פשרה, הבנה וחמלה, וגורלו היה די נורא.

ההבדל העיקרי בין דיברי הימים העגומים להיום הוא שעכשיו אנו חמושים, נחושים ולא מסכימים להמשיך להיות הקורבנות התמידיים.

מי שינסה לפגוע ביהודים עלול לסבול מנזקים קיומיים, וזה מותר לפי הכתוב בכתובים, כמובן לא בשביל נקמה חלילה, אלא רק למען קדושת החיים.

קישר למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מאמר קצר שכולל את העיקר. קישור למאמר בשם-קדושת החיים ונטרול סיכונים. קישור למאמר בשם- המלחמה בשנאה חשובה לקהילה. קישור למאמר בשם- כמו היסטוריה, גם הסתה חוזרת על עצמה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן