הפושעים חוששים מעונשים?

הפושעים חוששים מעונשים?

להבדיל מימה שהאיראנים מספרים למיקרופונים כשהם מיתממים, מכזבים או מתנערים ממעשי שליחיהם הרצחניים, כנראה מחשש מוצדק מעונשים קשים, במציאות הם המממנים, המאמנים והמפעילים של הרבה טרוריסטים מסוכנים.

ציטוט:

איראן עזרה לתכנן את מתקפת הפתע נגד ישראל במשך כמה שבועות.
משמרות המהפכה נתן את האישור הסופי לצאת למתקפה בפגישה בביירות.

ציטוט:

“הסורים ממזרח והחות’ים מדרום”: איראן מאיימת – כך תיראה מתקפה מכל הזירות.
מאז שנפתחה המלחמה בישראל, בשלטון האיראני מפזרים איומים בנוגע להרחבת הסכסוך והצטרפותם של גורמים נוספים למתקפה. חמינאי איים כי “אף אחד לא יעצור את כוחות ההתנגדות”, ובטלוויזיה בטהרן טענו: “לחות’ים יש טילים בטווח של כ-2,000 ק”מ, ובידי חיזבאללה טילים שיכולים לפגוע בחיל הים ובתל אביב”

ציטוט:

החות’ים השתלטו על ספינה בים האדום: “טרור איראני”
על סיפונה של הספינה, שיצאה מטורקיה בדרכה להודו, נכחו 5 אנשי צוות מלאומים שונים, בהם: אוקראינים, בולגרים, פיליפינים ומקסיקנים – ולא נכחו בה ישראלים. מדובר צה”ל נמסר: “מדובר באירוע חמור מאוד ברמה העולמית, אך הספינה לא ישראלית”. גלנט: “מזהים נטייה הולכת וגוברת של איראן להעצים את תקיפות המיליציות נגד ישראל באמצעות השלוחים בעיראק, סוריה ותימן”

עד כאן ציטוט.

מותר לפרסים המודאגים לספר לעולם שהם לכאורה לא עזרו לחמאס, לחיזבאללה או לח’ותים, לא סיפקו הנחיות להשתלט על ספינות ולבצע התקפות, ולא העבירו כספים ואמצעים, אבל כנראה שזה כבר מאוחר מידי שכן הדברים ידועים וברורים.

כשנסיים לנטרל את הפושעים העזתיים הרשעים, נתפנה להתייחס לעבריינים וחוטאים מקומיים, ואז כנראה בעזרת העולם התרבותי נמשיך לטפל בסיכונים האזוריים הנותרים, למען קדושת החיים.

קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בידיעות. קישור לחדשות 13 קישור למאמר בשם- להתאדות או לא להתאדות? קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה למאמר בשם-המנהיגים האיראנים מאיימים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן