מזכ”ל האו”ם נשא נאום

מזכ”ל האו”ם נשא נאום

זה קצת מוזר לראות שמזכ”ל האו”ם לא יודע שום דבר.

למה הוא מדבר שטויות לא מבוססת מול העולם כולו בלי קודם לבדוק את העובדות הידועות והמוכרות? מדוע לעשות לעצמו בושות ולחשוף שהוא כנראה, בלי כוונה כמובן, לא תומך בקורבנות מסיבות גזעניות?

אנושיות לא כוללת נרצחים שנולדו ליהדות? המזכ”ל המוסרי רק מרחם על ילדי התוקפים? מה לגבי החטופות והחטופים?

הנה ציטוט שמעיד על היתממות, נכלוליות, רישעות או בורות:

מזכ”ל האו”ם אנטוניו גוטרש – “אנחנו עדים להרג של אזרחים שאין שני לו”

ציטוט:

מאז תחילת האביב הערבי בתחילת 2011, מתקיימת בסוריה מלחמת אזרחים בין כוחות הנשיא אסד לבין כוחות המורדים והפולשים, בעיקר האופוזיציה הסורית, תחריר אל-שאם הג’יהאדיסטי והמדינה האסלאמית (דאעש) הקיצונית. נכון למרץ 2018 נהרגו במלחמה לפחות 511,000 אנשים,[8] ויותר מארבעה מיליון איש נמלטו כפליטים למדינות השכנות. גם במישור הבינלאומי דומה שהמשטר הסורי נמצא על סף איבוד הלגיטימציה, הן מצד הליגה הערבית, שהוציאה את המשטר הסורי משורות הארגון, הן מצד המדינות השכנות טורקיה וירדן, והן מצד מדינות המערב, המחריפות את הסנקציות כלפי המשטר ובכיריו. המדינות התומכות ביותר ביחסן לסוריה הן בעלת בריתה איראן, שהבטיחה לה תמיכה צבאית בלתי מסויגת, ורוסיה המהווה בעלת ברית וספקית נשק מרכזית עוד מימי ברית המועצות.

ציטוט:

השואה הייתה שורת מעשי רצח עם ורדיפות אנטישמיות מתוכננות ומאורגנות, שבוצעו כנגד העם היהודי החל מעליית הנאצים לשלטון בגרמניה בתחילת 1933, ובמהלך מלחמת העולם השנייה ועד כניעת גרמניה הנאצית במאי 1945. פשעים אלו נחשבים לרצח העם הגדול בהיסטוריה האנושית. פשעים אלו בוצעו על ידי גרמניה הנאצית בהנהגתו של אדולף היטלר, חברי ותומכי הנאצים, עוזריהם, משתפי פעולה ושלטונות בעלי בריתה ובוצעו בכל שטחי הכיבוש הנאצי. כשתכליתם של הפשעים הייתה בהתחלה פגיעה במעמד היהודים וגזלת נכסיהם וזכויותיהם, ובהמשך, בעיצומה של המלחמה, השמדתם השיטתית של כל בני העם היהודי (הפתרון הסופי ל־”שאלה היהודית”). מספר הנרצחים היהודים בשואה וכתוצאה ישירה ממנה נאמד בכשישה מיליון.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? באו”ם מאשימים את הקורבנות על שהם מתגוננים ומחסלים סיכונים? האירגון ההומניטרי כבר השיב למשפחתם את מאות החטופות והחטופים וגינה את הרוצחים?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- האו”ם לא ניטרל איום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן