הרבה דם נשפך לחינם

הרבה דם נשפך לחינם

הרבה דם נשפך לחינם בגלל מחדליו וחטאיו של הנאשם, ונזק גדול נגרם לעם.

ציטוט:

נתניהו התעלם מההתרעות על הסכנה האורבת בגבולות ובשטחים, הוא האחראי העיקרי לאסון.

ראש הממשלה הוזהר בידי אמ”ן לפני ההצבעות על חוקי ההפיכה בכנסת. במקום להיערך להסלמה, הוא התמקד בריסוק הדמוקרטיה הישראלית. גם התפיסה האסטרטגית של אמ”ן, שהתמקדה באיראן וחיזבאללה וזלזלה בפלסטינים, כשלה.

אין ראיה חותכת יותר לאחריותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לאסון שפקד את ישראל ב–7 באוקטובר מאשר מסמכי ההתרעה ששיגר אליו ראש חטיבת המחקר באמ”ן, תת־אלוף עמית סער, במרץ וביולי השנה. במסמכים, שאת תוכנם פרסם שלשום חיים לוינסון ב”הארץ”, סער הזהיר את נתניהו כי אויבי ישראל — איראן, חיזבאללה, חמאס והג’יהאד האיסלאמי — מזהים חולשה ישראלית ופגיעה בהרתעה; בגלל המשבר הפנימי העמוק שהלך והחריף. ולכן עלתה הסבירות ל”סערה מושלמת”

עד כאן ציטוט שדן בחוסר אחריות, אנוכיות ועבריינות.

במשך שנים הכזבן הסידרתי הפריח המון כזבים נפוחים ברבים, ועכשיו הכל מתפוצץ לנו בפנים. הפושע קיבץ סביבו חבורה נכלולית, גזענית וקיצונית, וביחד הכנופייה העבריינית גרמה לנזקים מאוד חמורים, כואבים, מסוכנים ויקרים למדינה היהודית.

השבת חלק קטן או אפילו את כל החטופים לא תשכיח את הכשלים והפשעים המזעזעים. כל מי שסייע לפושע הסידרתי במודע יענש בעוון הבגידה בשבועת האמונים שניתנה, שעיקרה לשמור על האומה ולציית לחוקיה.

ההנהגה שכשלה צריכה ללכת הבייתה. ביטחון, שיוויון והסדרה הם חזון האומה, והכנופייה בגדה בשליחותה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הרבה דם נשפך לחינם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן