עם העובדות באות בושות

עם העובדות באות בושות

האם כל מי שטען שהטרוריסטים הרצחניים לכאורה לא משתמשים בבתי חולים, או במודע וזדון מסכנים אזרחים, עכשיו יעלה לבמה ללא השהייה ויבקש סליחה מהישראלים אל מול מיקרופונים? אנו ממתינים.

מזכ”ל האו”ם מוזמן לצפות בעובדות המצולמות ולשאת עוד נאום. סך הכל, בלי להתעדכן בתמונות המתועדות נראה שהוא לא יודע כלום.

זה מעניין לראות שהאיש עם העניבה בכלל לא יודע שאסד ופוטין רצחו מאות אלפי אזרחים בסוריה, שהרי גם זו עובדה ידועה ונוראה שהאירגון הרחום שלו לא מנע.

החלטה 1701 קבעה שהחיזבאללה יורחק מגבול המדינה, וגם זה לא קרה. אם חלילה מחוסר ברירה ישראל המותקפת בהתמדה תאלץ להגן על עצמה המזכ”ל יזדרז לגנות או להאשים אותה?

במידה והדבר המתואר למעלה יקרה זו תהייה צביעות לשמה, וכבר עכשיו ישראל צריכה לתבוע את האו”ם על שלא ביצע את החלטת המליאה, לא הרחיק סיכון שמהווה איום, ולמען השבת החטופים או גינןי הרוצחים לא עשה מאום.

.בקיצור, מזכ”ל אירגון האומות המאוחדות בהתמדה מתעלם מעובדות, לא מקיים החלטות חוקיות וגם משקר לקהל.

ציטוט:

מקלחות, חדרי מנוחה – ומפקדות טרור: הצצה לתוך המנהרות של חמאס בשיפא.
בית החולים שיפא בלב עזה, הפך לסמל שמאפיין את חמאס • שנים שצה”ל מעוניין להגיע לשם – למנהרות שמשמשות מפקדות של הבכירים ביותר בארגון הטרור • לפני קצת יותר משבוע צה”ל פשט על המבנה, ובימים האחרונים פרץ את דלת ההדף שמובילה למנהרה • התיעוד מבפנים חושף: ציוד ששייך כנראה לחטופים, קסדות ונשק.

עד כאן ציטוט.

מזכ”ל האו”ם אוהב עובדות או רק להשמיע השתלחויות צדקניות ולא מבוססות? אולי הגיע הזמן לצפות בסרטון הזוועות, לקבל תידרוך לגבי רצח מאות אלפי אזרחים בסוריה ולהשמיע התנצלויות? למה להמשיך לדבר שטויות ולעשות לעצמו בושות עולמיות?

קישור למאמר ב- N12 קישור למאמר בשם- מזכ”ל האו”ם נשא נאום. קישור למאמר בשם- האו”ם לא ניטרל איום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן