המלחמה תסייע לפושע?

המלחמה תסייע לפושע?

מאמצים כבירים נעשו ונעשים כדי להביא לשיחרור החטופות והחטופים. אמצעים צבאיים ומדיניים מופעלים, ויש הרבה מעורבים.

למרבה הצער, הנאשם בפלילים כנראה מעדיף להמשיך את המלחמה ולהישאר בשליטה. לצורך העיניין הוא עלה לבמה והודיע שבאופן כללי ברצונו להחזיר את החטופים, וכדי שזה לא יקרה הוא נתן הוראה לחסל את כל אירגון החוטפים.

ציטוט:

נתניהו: “הנחיתי את המוסד לפעול נגד ראשי החמאס באשר הם”; גלנט: “הנייה ומשעל חיים על זמן שאול”
רה”מ נתניהו והשרים גלנט וגנץ בהצהרה משולשת ערב לפני שתצא לפועל העסקה לשחרור החטופים – והפסקת האש • ראש הממשלה: “פועלים ללא הרף כדי להחזיר את כולם – כולל את אורון והדר” • שר הביטחון גלנט: “ואני מערכת הביטחון מחויבים להשלים את המלחמה”

ציטוט:

חלילה נראה שהמשך מיטוט החמאס חשוב לנאשם הפלילי יותר מאשר כניסה למשא ומתן הומניטרי שישיב את החטופים באופן מיידי, לכל העולם יהיה ברור מי לא רצה להית אנושי אלא קודם כל קרבי, גברי וכוחני.

עד כאן ציטוט.

מי ירצה לחתום על עיסקה לאחר שמודיעים לו בפרהסיה שבסופה הוא יפגע ויפגוש את אללה?

הכזבן הנכלולי אתמול שיחרר איום משמעותי שבעבור החטופים הוא נוראי, ולמרבה הפלא זה פגע במאמץ הלאומי להביא לסוף אנושי של סיפור טראגי.

אולי לא כדאי לתת לנאשם פלילי לנהל משבר רציני שלו הוא עצמו אחראי. למעשה, במקום לקדם פיתרון הגיוני דומה שדבריו מרתיעים, מרחיקים ומפחידים את הצד השני.

בקיצור, לאחר מה שהפושע אמר אתמול מסתבר שהיום אף אחד לא ישוחרר.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מיטוט, אנושיות ואחריות. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה. קישור למאמר בשם- לא מחליפים סוסים כושלים? קישור למאמר בשם- העם כבר לא אוהב את הנאשם.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן