העם כבר לא אוהב את הנאשם

העם כבר לא אוהב את הנאשם

מאז די הרבה שנים נעשו מאמצים טרחניים, מנומקים ומתמידים במטרה להזהיר את האומה מפני ניזקו של הפושע הסידרתי שנאשם בפלילים. למעשה, אלפי מאמרים בחרוזים עם איורים הועלו ברשת ללא הפוגה לאדישות ולמשועממים.

למרבה הפליאה, הציבור לא תמיד מתרשם מנביאים חילוניים, אלמוניים וזוטרים. מסיבה זו, את הכותרות היומיות ממלאים דיווחים נרגשים או עצובים אודות דברים מזעזעים, מחדלים נוראיים או פשעים מחרידים.

קצת חבל שהאזהרות הרבות נפלו על שלל אוזניים אטומות. מצד שני, נדמה שעכשיו כבר יותר ברור מדוע הושמעו לציבור המון התרעות, שכאמור עד כה לא ממש הובילו לתיקון התקלות.

ציטוט:

הסקרים לא מתפרסמים אבל הכיוון ברור – רוב בציבור אומר לנתניהו “לך”

עד כאן ציטוט.

נראה שלאחר המחדל המזעזע והאסון הנורא הציבור במדינה איבד אימון בפושע שחטא, והעבריין אפילו לא מבקש סליחה אלא מנסה להטיל אשמה.

כמו תמיד, האומה תעבור ממפלה ובלימה לתקומה וניקוי האורווה. סביר שהסיפור האחרון בציון, שהוא מלא צער ויגון בגלל האסון, גם יוביל להנהגה ראויה, כזו שלא מסובכת עד צוואר בכיתבי אשמה.

העם מאס בפושע שמאוד פגע במדינה, וכהונתו קרובה לתומה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מי רוצה להיות נביא חילוני? קישור למאמר בשם- נביא חילוני בעידן המודרני

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “העם כבר לא אוהב את הנאשם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן