מיטוט, אנושיות ואחריות

מיטוט, אנושיות ואחריות

חלילה נראה שהמשך מיטוט החמאס חשוב לנאשם הפלילי יותר מאשר כניסה למשא ומתן הומניטרי שישיב את החטופים באופן מיידי, לכל העולם יהיה ברור מי לא רצה להית אנושי אלא קודם כל קרבי, גברי וכוחני.

ציטוט:

הקבינט חצוי, וזמנם של החטופים הולך ואוזל.

לצד התקדמות הכוחות, הישגי המלחמה תלויים בשלושה תחומים — שחרור חטופים, פגיעה במנהרות והתנקשויות בבכירי חמאס. הסוגיה הבוערת ביותר, שחרור החטופים, נתונה בידי קבינט מפוצל, אך בכל הנוגע למנהרות ולבכירי חמאס, ישנה אופטימיות זהירה.

ציטוט:

אלפים בעצרת משפחות החטופים בת”א. גנץ ואיזנקוט: “השבתם – בעדיפות עליונה, לפני מיטוט חמאס”
השרים נפגשו עם משפחות החטופים שחזרו מהצעדה בירושלים, לפני ההפגנה בתל אביב: “דנים בעסקה יומם ולילה”. גנץ: “מיטוט חמאס ייקח זמן, לחטופים אין זמן”. נתניהו הודיע כי קבינט המלחמה ייפגש איתן ביום שני. יוני אשר, שאשתו ושתי בנותיו נחטפו לעזה: “לילד כל יום הוא הרפתקה, תחשבו מה זה 43 ימים בשבי”

עד כאן ציטוט

בעברית קלה, הפושע ממשיך בלוחמה ועד עתה אין אצלו הסכמה לשום הצעה שתשיב את החטופים הביתה. מיטוט החמאס והפגנת כוחנות נראות לו הדרך העדיפה להידברות.

אם הגישה הזו תתגלה כמוטעה או כשגיאה נוראה ההמלצה ההפוכה של בני וגדי תסביר מי אחראי לה.

במידה ויבוא כישלון מזעזע ההיסטוריה תראה שלאנשים אחראיים ומנוסים הייתה דיעה שלא התקבלה, אבל העבריין הוא זה שבשליטה, ולכן הקובע והאחראי היחיד לתוצאה.

קישר למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה. קישור למאמר בשם- לא מחליפים סוסים כושלים? קישור למאמר בשם- העם כבר לא אוהב את הנאשם.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן