יורש היצר רוצה עם אחר?

יורש היצר רוצה עם אחר?

בגלל התעלמות בוטה וחסרת אחריות משלל אזהרות ביטחוניות, שגם פורסמו בהרחבה לפרהסיה המודאגת בכותרות היומיות, בא לנו אסון מלא רישעות, רצחנות ואלימות.

במקום לנקוט בפעלות הגנתיות כדי להגיב לאזהרות המפורשות ולהתכונן לבאות הפושע הסידרתי שבראש המערכת ציפצף על ההתרעת הרבות.

לתועלתו האישית, ותוך התעלמות מחובתו הציבורית לפעול למען האומה העיברית, הנאשם בחר להתמקד במאמץ לברוח מהרשעה בערכאות, שכן יש כנגד העבריין המועד שלל האשמות פליליות מאוד חמורות, וגם שתי ועדות חקירה ממלכתיות שלכאורה חוקרות לעומק עוד פרשות מזעזעות.

במאמץ לברוח מצרותיו המישפטיות המפחידות והמביכות העבריין מאוד מתאמץ לגלגל את ההאשמות על אחרים. לצורך העניין גוייסו השופרות הנאמנים, שותפים שפוטים או לקויים ובני משפחה שהורשעו בערכאה הרבה פעמים.

ציטוט:

הצבא, בית המשפט והתקשורת: יאיר נתניהו שוב משתולל.

בשורת פרסומים שהפיץ בעמוד הטלגרם שלו, הדהד בנו של רה”מ כי בג”ץ אשם בהתקרבות המחבלים לגדר הגבול ברצועה, הטיל את האחריות על הכנסת הדלק לעזה על מערכת הביטחון והעלה פרסום שבו תצפיתניות התלוננו שלא הקשיבו להן כשהתריעו מהמצב בדרום.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, יורש היצר מנסה לספר שלדעתו הסובייקטיבית והשקולה אבא שלו צדיק, תמים וכשר, ומי שאשם במחדלים הנוראיים זה לכאורה מישהו אחר.

נו, טוב. אפשר להבין את הילד לנוכח הקשיים המפחידים שהוא עובר. סך הכל, אמא כבר הורשעה בערכאה ואבא יודח, ישפט ויאסר.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “יורש היצר רוצה עם אחר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן