סבלנות ונחישות יביסו עבריינות

סבלנות ונחישות יביסו עבריינות

במשך יותר מעשר שנים עלו ברשת הרבה יותר מידי מאמרים. אומנם, היו שם חרוזים ואיורים במטרה לעניין את האדישות המשועממים, אבל עיקר המסר היה שאסור להאמין לכזבן נכלולי, שעם הזמן הפך עצמו לנאשם בפלילים.

סך הכל, העבריין הסידרתי הגיע לירושלים לאחר שבגד בשלוש נשים ואז גם בכל השותפים לצרכים אנוכיים, והוא לא מכבד הסכמים, מתעלם בשבועת האמונים, מלגלג על הסדר ניגוד עיניינים ומצפצף על חוקים.

כשלא מוותרים לפושעים נכלוליים בסוף הם נחשפים, נתפסים, מסתבכים עד צוואר בהליכים משפטיים, מואשמים, מתאמצים לגלגל אחריות לאחרים, ואז נשפטים, מושכים זמן, משהים, מעכבים, מורשעים ונענשים.

כמובן שזה לא קורה אחרי הפעם הראשונה שמעלים אזהרות מנומקות לקהילה, מצלצלים בכל הפעמונים ונותנים דוגמה. כדי לשכנע מדינה שלמה צריך קצת סבלנות, דבקות במשימה ואמונה, ולפעמים באה התוצאה המקווה. חוץ מזה, ללא קשר לשלל האזהרת וההתרעות הנאשם הוא זה שהסתבך באופן עצמוני בהאשמות פליליות.

ציטוט:

חלש מול חמאס, חלש מול חיזבאללה. ככה נתניהו לא יכול להמשיך.

ראש הממשלה לא מצליח לקבל החלטה על עסקת חטופים או על הרחבת המערכה. הוא משותק בין היתר בגלל שיקולים זרים הקשורים להישרדתו בשלטון ולחירותו. אי אפשר לתת לזה להימשך.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, כבר אין שום צורך להמשיך להסביר יומם לילה שהפושע מהווה סכנה למדינה. עכשיו זה כבר עובדה ידועה ומרה שלגמרי ברורה לפרהסיה, וצריך לטפל בה ללא השהייה.

האומה מספיק סבלה, הוסטה מדרכה, שמעה הסתה מתמידה שהובילה לשנאה ורצח נורא, ועכשי יש צורך דחוף להשיבה לנתיבה, לתורתה ולחזונה.

ניתן לעשות זאת בעזרת הנהגה ראויה, שקולה, מנוסה, אחראית, יעילה ואמינה. סך הכל, הכנופייה העבריינית בעיקר מזיקה והמחיר איום ונורא.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה. קישור למאמר בשם- לא מחליפים סוסים כושלים? קישור למאמר בשם- העם כבר לא אוהב את הנאשם.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן