האחריות תמתין בסבלנות

האחריות תמתין בסבלנות

ברוב חייו הבוגרים בני לא פועל משיקולים אישיים, פוליטיים או חמדניים אלא למען מדינת היהודים.

למעשה, אפילו שהוא אדם נבון, מנוסה, אמיץ, אנושי ואחראי הוא לא היסס לסכן את מעמדו הציבורי, בני התגבר על קושי מוסרי, והלך לעזור לנאשם הפלילי ונכלולי שגרם לנו לנזק רציני.

גנץ חושב על טובת העם היהודי ותורם מניסיונו הביטחוני למאמץ הלאומי. ברור לגמרי שהיה כשל ביטחוני נוראי, אבל מה שכרגע חשוב זה להשיב את החטופים ולנטרל סיכונים, לא משחקים פוליטיים או חיפוש אשמים.

אחרי שנשלים את המשימה יהייה זמן לדון במחדלי הפושע ולעשות שינויים הכרחיים בהנהגה. עכשיו צריך לנצח מלחמה, ולצורך זה חשוב לשמור על אחדות המטרה ולכידות הקבוצה.

ציטוט:

יו”ר המחנה הממלכתי השר בני גנץ מתנגד לקריאות שמגיעות מכמה מקומות במערכת הפוליטית לפעול להחלפת ראש הממשלה נתניהו. כך פורסם הבוקר (שני) בכאן רשת ב. בשיחות סגורות אמר גנץ, שמשמש שר בקבינט המלחמה, כי בעיצומה של מלחמה זו לא העת להחליף ראש ממשלה.

הוא הביע את העמדה הזו כמה פעמים בתקופה האחרונה.לדברי אנשים בסביבת גנץ, הדיבורים בימים אלו על החלפת ראש הממשלה בעת הזו הם “לא פחות מהזייה”. עם זאת, לאחרונה אמר גנץ כי לשיטתו עוד יגיע הזמן לעסוק בתחקירים, בהפגנות ובנושא האחריות.

עד כאן ציטוט שמעיד על בגרות ואחריות, שכן באמת צריך קצת סבלנות. לכרגע חשוב שנפעל באחדות.

בקיצור, את ההזייה לגבי החלפת הכנופייה העבריינית שכשלה בצורה נוראה, זו שפושע סידרתי עם אישום פלילי עומד בראשה, נשים במגירה לעת עתה.

בעזרת השם, עם סיוע מדוייק מהאוויר והרבה כוחות יבשה שיודעים להלחם, המערכה בסוף תסתיים. כשזה יקרה, יתפנה זמן לברר מי אשם. לטובת המדינה, לעת עתה נניח לשאלה.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- הכישלון אינו רק בשילטון. קישור למאמר בשם- הנאשם ירשם לדראון עולם. קישור למאמר בשם- המחדל מראה שהפושע כשל. 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן