הכישלון אינו רק בשילטון

הכישלון אינו רק בשילטון

כנופייה עבריינית, חמדנית, כוחנית, נכלולית, קיצונית וגזענית השתלטה על חזון המדינה העברית, והתקלה שלא נמנעה בשום שלב באף ערכאה הובילה לבעייה ביטחונית, חברתית ולאומית מאוד רצינית, שלא לומר- קיומית.

ציטוט:

“מעניין את קצה הפופיק”. הממשלה משתיקה ביקורת – ומחסלת את שלטון החוק.

ממשלת נתניהו משתיקה באיומים את שומרי הסף.

עד כאן ציטוט.

בתום המערכה שנכפתה עלינו ובגלל הזנחה שהובילה לאסון הנרא סביר שתוחלף ההנהגה שחטאה, ותוקם ועדת חקירה.

כדאי מאוד לא רק להרשיע את הפושע שאחראי על המערכת כולה ואת שותפיו למזימת הכנופייה, אלא גם לבדוק בקפידה רבה מה בדיוק הסיבה שכל שומרי הסף במדינה לא עשו את העבודה.

בעברית קלה, כולם ידעו שהעבריין הסידרתי הוא פושע פלילי, אבל משום מה שוב ושוב לא מנעו מימנו להפוך לשליט הלאומי, וזה קצת מפליא וגם לא ממש הגיוני

ההשערה שהשומרות והשומרים נפלו קורבן לסחיטה באיומים כבר עלתה די הרבה פעמים. אולי כדאי לבדוק את הדברים הישנים לנוכח הכשלים המזעזעים. מצד שני, אם שומרי ושומרות הסף נתנו לפושע לנהל את המדינה במודע, בגלל אהבה או חיבה, צריך שהם יבקשו סליחה מהאומה וילכו הבייתה.סך הכל, נגרם לנו נזק איום ונורא.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- מי אחראי? קישור למאמר בשם- לא מחליפים סוסים כושלים? קישור למאמר בשם- הנאשם ירשם לדראון עולם. קישור למאמר בשם- המחדל מראה שהפושע כשל. 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן