הנאשם ירשם לדראון עולם

הנאשם ירשם לדראון עולם

מי שאחראי להקמת המדינה זה הרצל והתנועה הציונית שהוא הגה.

הציונים עלו לשממה, ולחמו לבנות וגם להגן על המדינה שטרם קמה. הם הפריחו את המולדת העתיקה, כבשו את הרמה, שיחררו את הבירה, והקימו בית לאומי לאומה שכבר מספיק סבלה.

ציטוט:

השר זוהר: “מי שאחראי על עתיד המדינה אחראי על עברה, נתניהו יודע את זה”

עד כאן ציטוט מעורר השתאות.

הנאשם בפלילים הסית לשנאת אחים וגרם ליהודים נזקים חמורים. הוא לא פעל להגשים את חזון המייסדים, הסתבך עד צוואר בהליכים משפטיים ובמשמרת שלו בא לנו אסון מזעזע בסדר גודל של מלחמת יום הכיפורים.

מי שאחראי לנזק הנוראי יסיים את תפקידו באקוררד צורמני. הציונות תתגבר על הפרק העגמומי ותגשים את מטרותיה ללא קשר למעלליו של הפושע הסידרתי. מי שזילזל, ציפצף וקילקל לא ימשיך להוביל את ישראל.

בעברית קלה, במקום לקדם את חזון המדינה הנאשם בפלילים חטא, טעה, שגה ופגע, ובתום המערכה שמתנהלת כרגע הוא יורשע ויוכנס לתא במתקן כליאה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- האשם ישלם, והעם יתאושש ויתקדם. קישור למאמר בשם- אחרי המלחמה תבוא חקירה. קישור למאמר בשם- נשיב את הביטחון ונבוא חשבון. קישור למאמר בשם- שוב שואה וגבורה? קישור למאמר בשם- המחדל מראה שהפושע כשל. קישור למאמר בשם- יתכן שמלכות נתניהו תסתיים במעשיהו.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן