אחרי המלחמה תבוא חקירה

אחרי המלחמה תבוא חקירה

הנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה העבריין הסידרתי שגם חשוד בבגידה בעבור עמלה ובאחריות לאסון נורא, אוהב לספר שהוא נפלא בעוד שאחרים אחראים לכל תקלה.

למרבה הצער, אפשר לשקר להרבה אנשים במשך המון זמן, אבל בסוף נעשה מובן לכולם שהשקרן הוא כזבן.
הפושע שבהנהגה מספר שהוא לא ידע, שמע או ראה, וזה כנראה עדיף לו מלקחת אחריות מלאה, אבל גם המיצרים וגם האמריקאים מדווחים שהוא לכאורה התעלם מאזהרה ובכך גרם לנזקים איומים ונוראים לאומה שכבר מספיק סבלה.

בתום המערכה הקשה שתבוא לנו לאחר התקפה ומחוסר ברירה נאלץ לבדוק את התקלה, ודומה שהתוצאה כבר ידועה.

ציטוט:

תחקיר CNN ששודר היום מגלה כי חמאס הפעיל שישה מתקני אימונים ברצועה בשנה וחצי האחרונות, בהם מתקנים במרחב פתוח, מבלי שישראל פעלה נגדם. לפי התחקיר, שמתבסס על השוואה בין סרטוני תעמולה שהפיץ חמאס לבין תצלומי לווין, ששת המתקנים הוקמו בשלבים שונים לאורך 18 החודשים האחרונים, ואף הורחבו עם הזמן. אחד המתקנים אף הוקם במרחק של כמה מאות מטרים מהגבול, והוא דימה את אחד הבסיסים הצבאיים שהותקפו בפלישת חמאס ביום שבת, ואשר נפל לידיו למשך שעות ארוכות.המתקן דימה מתקן צבאי ובדומה למתקני אימונים ישראליים מקבילים, הותקנו בו סממנים ויזואליים המדמים אותו ליעד. האימונים,

לפי סרטוני חמאס, האימונים במתקנים כללו גם תרגול של איזוק וחטיפה של בני ערובה ושבויים. בשני מתקנים אחרים, נטען בתחקיר, התאמן חמאס בהמראה ונחיתה מרחפני גלישה, שסייעו לו בפלישה לישראל. לפי תחקיר CNN, לא נצפתה כל פעילות התקפית של ישראל נגד אף אחד ממתקני האימונים.

התחקיר, נאמר בשידורי הרשת, מעלה שאלות כיצד הצליח חמאס לפעול כך, במרחב הפתוח, קרוב כל כך לגדר הגבול ובמשך זמן רב כל כך, מבלי שישראל תפעל נגדם, או לפחות תדע על כך כדי לאסוף משם מידע ולהיערך בהתאם לתקיפה.

עד כאן ציטוט.

כאמור, לאחר המערכה נעבור לועדת חקירה ודיונים בערכאה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- נשיב את הביטחון ונבוא חשבון. קישור למאמר בשם- שוב שואה וגבורה? קישור למאמר בשם- המחדל מראה שהפושע כשל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “אחרי המלחמה תבוא חקירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן