פינוי האזרחים למקומות בטוחים

פינוי האזרחים למקומות בטוחים

חשוב שחלילה לא נפר חוקים בינלאומיים, שהרי אנו מוסריים ואנושיים.

כמובן שצריך לחסל את הטרוריסטים המסוכנים והרצחניים ללא היסוסים, אבל יש לאפשר לנשים ולילדים לברוח למקומות יותר בטוחים, וגם לתת להם אוכל, טיפול רפואי, אוהלים ומיים..

בלי זה, תמונות מזעזעות מעזה יצוצו ויגרמו לעולם לחשוב בטעות שישראל היא המיפלצת הרעה שסתם מזיקה לאוכלוסיה חסרת הגנה ללא סיבה, ועדיף שנקבל תמיכה.

כדי להיות נחמדים, תרבותיים ומתחשבים פנינו לאו”מ וביקשנו שאזרחים, נשים וילדים יזדרזו להתפנות מאזורים בעזה שחלילה עשויים מסוכנים לבריאותם בזמן שאנו נאלצים לנטרל שם איומים.

ציטוט:

ישראל הודיעה לאו”ם: יש לפנות את צפון רצועת עזה בתוך 24 שעות.

ישראל העבירה הלילה (שישי) מסר לאנשי האו”ם ברצועת עזה לפיו עליהם להתפנות מכל השטח שמצפון לואדי עזה בתוך 24 שעות, וכן להודיע לתושבים הפלסטינים באזור כי עליהם להתפנות גם כן לדרום רצועת עזה.

ציטוט:

נשיא ארה”ב הדגיש כי אמר לנתניהו שעל צה”ל לפעול לפי דיני המלחמה, והביע תמיכה בפעולותיה של ישראל: “זה היה היום הרצחני ביותר ליהודים מאז השואה”.

ציטוט:

מזכ”ל האו”ם אנטוניו גוטרש התייחס למלחמה בין ישראל לחמאס, ומסר כי “יש להכניס אספקה חיונית מצילת חיים – כולל דלק, מזון ומים – לתוך עזה”. גוטרש הוסיף כי “אנחנו צריכים סיוע הומניטרי מהיר עכשיו, ללא עיכוב”.

עד כאן ציטוט.

הפרת חוק בינלאומי תזיק למאמץ הלאומי. אפשר לנצח באופן חוקי, וגם להיות הגיוני ולא רק ריגשי.

בלי חשמל, מזון ומים בעזה יועלו טענות, בצדק, שאנו פוגעים באוכלוסיה. לא יהייה נבון לאבד את תמיכת העולם ולקבל האשמות ברצח עם. יש חוקי מלחמה ואסור שנבצע פשע אלא נעבוד בחוכמה.

הבקשה לפנות את אזרחי עזה מעידה שאנו מצייתים לחוקי המלחמה. אם חלילה לא תהייה היענות לבקשה האחריות כולה תהייה על מי שלא שמע לאזהרה או כיבד אותה, והפריע.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- המחדל מראה שהפושע כשל.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן