האשם ישלם, והעם יתאושש ויתקדם

האשם ישלם, והעם יתאושש ויתקדם

יודעי דבר מספרים שלמילה הכתובה יש עוצמה. למרבה הצער, פה ושם יש בעולם כאלה שלא מסוגלים לנהל דיונים, לקרוא ספרים או לשלוט ביצריהם הפסולים כגיבורים תרבותיים.

המאמינים בכתובים הקדושים משוכנעים בכוחן של מילים, ולפיכך בדרך כלל נימנעים מלעיין במחקרים עדכניים ולא ממש מתפעלים מגילויים מדעיים מעניינים ומועילים.

חזרה על מסרים פשוטים באופן מתמיד, יום יומי ובמשך שנים לפעמים קצת עוזרת להסביר דברים פשוטים, מוכרים וידועים. אומנם, מזמן ידוע שאסור לפגוע ביצירים, בברואים ובבצלמים לצרכים אנוכיים, אבל לא כל הפושעים היו תלמידים טובים.

המון הסברים לגבי טיבעו של הנאשם בשלל תיקים פליליים הועלו ברשת עם החברות והחברים עוד הרבה לפני שהפושע הסידרתי סיבך עצמו עד צוואר בהליכים משפטיים ובאחריות לאסונות לאומיים.

ציטוט:

אדלשטיין: אין גורם שלא ייחקר, כל מי שאשם – ישלם.
יו”ר ועדת החוץ והביטחון פרסם הודעה חריגה ובה כתב שלאחר שתסתיים המלחמה תיפתח חקירה • אדלשטיין כתב ש”אין גורם שלא ייחקר. כולם, כולל כולם”

עד כאן ציטוט.

אומנם, זה לקח קצת זמן, אבל נראה שהמסר עכשיו סוף סוף הובן.

העבריין הכזבן גרם לנו נזק כביר, שכולל אסון נורא מלא יגון חורבן. רק לא מזמן עיתון ברשת העלה את המילים: כשנסיים להלחם נטפל באשם, ויתכן שיש הסכמה לרעיון משותפו הנאמן של העבריין, יולי אדלשטיין.

קישור למאמר ב-N12. קישור למאמר בשם- אחרי המלחמה תבוא חקירה. קישור למאמר בשם- נשיב את הביטחון ונבוא חשבון. קישור למאמר בשם- שוב שואה וגבורה? קישור למאמר בשם- המחדל מראה שהפושע כשל. קישור למאמר בשם- יתכן שמלכות נתניהו תסתיים במעשיהו.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “האשם ישלם, והעם יתאושש ויתקדם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן