המשפחה שהסתבכה בערכאה

המשפחה שהסתבכה בערכאה

המורשעת הלקוייה מעולם לא נבחרה לשום משרה, אבל משום מה המדינה מממנת לה לישכה. למה? מי נתן את ההוראה הפסולה שדגל שחור של שחיתות מתנוסס מעליה?

למרבה המזל, מנהלת הלישכה התפוטרה לאחר שהפיצה שיטנה והסתה במקום לנהוג בממלכתיות ראוייה. מצד שני, למורשעת הלקוייה עדיין יש לישכה על חשבון הפרהסיה, וזה תמוה.

לאחרונה נודע ששר החוץ נתן דרכון דיפלומטי ליורש היצר הפרוע, זה השובב שנוהג להסתבך באופן משפטי ולקבל הרשעה אחר הרשעה. זה הגיוני, חוקי או עברייני? מי הפושע הסידרתי שהורה לאחד מעבדיו הנאמנים לבצע עוד עבירה?

עולה הרושם שלמשפחה העבריינית אין גבולות, וזו בעייה לאומית שכנראה נגרמה בגלל ליקות אישית.

ציטוט:

שר החוץ הוא עוד אחד מחברי הליכוד שלקחו מהמדינה מבלי לתת דבר חזרה והחלישו אותה עד שהגיעה לסף עילפון.

היום פורסם ששר החוץ אלי כהן הורה להנפיק דרכונים דיפלומטיים לפעילים בולטים בליכוד וגם לבנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו. האם צריך לציין שבכל מדינה מתוקנת שר כזה היה עף הביתה בבושת פנים? כנראה שמיותר לציין. כולנו יודעים שאנחנו חיים במדינה לא מתוקנת – בימי שלום כמו גם בעתות מלחמה. ובכל זאת, לפעמים אפשר להיטרף מההכרה ברמה הנמוכה שאליה ירדנו.

ציטוט:

אחרי הפוסטים המסיתים וההשעיה: התפטרה מנהלת לשכת שרה נתניהו.
ציפי נבון, מנהלת הלשכה של שרה נתניהו, הודיעה על התפטרותה כחודש לאחר שנציבות שירות המדינה הגישה גדה כתב אישום משמעתי בשל פרסום פוסטים מסיתים ברשתות החברתיות נגד גורמים שונים, בהם גופי מחאה, ערוצי תקשורת, עיתונאים, פרקליטות המדינה, אנשי שמאל וחברי אופוזיציה.

ציטוט:

תנועת אומ”ץ שלחה היום (שלישי) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט בו היא מבקשת לפתוח בחקירה נגד יאיר נתניהו בעקבות פוסט הסתה נגד בג”ץ שהפיץ בטוויטר ובפייסבוק.

עד כאן ציטוט שמעיד על עבריינות.

מה אפשר לומר? נראה שהמשפחה המלכותית הסתבכה עד צוואר בצורה משפטית וגרמה נזק רב לדמוקרטיה הציונית. יתכן שהגיע הזמן להחליף את הכנופייה העבריינית בהנהגה קצת יותר אחראית, ישרה וטובה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בחדשות 13. קישור למאמר במיבזק לייב.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “המשפחה שהסתבכה בערכאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן