הנאשם איכזב את העם

הנאשם איכזב את העם

רשמית המסובך בפלילים עדיין מושך בחוטים. הפושע הסידרתי עדיין גורם למדינה ותושביה נזקים כבירים ומאשים אחרים, אבל כבר אין מאחוריו גדודי תומכים נילהבים שצורחים קריאות שנאה בגרונות ניחרים.

למעשה, הגישה הסרבנית, הכוחנית, הגזענית והעבריינית הובילה אותנו לבעייה לאומית, ביטחונית, כלכלית וחברתית מאוד משמעותית. כתוצאה מכך האחראי למחדל הנוראי כבר לא זוכה להרבה תמיכה בציבורי.

אישור העברת כסף לטרוריסטים בעזה, התעלמות פושעת ממיכתבי אזהרה ששלח הצבא ומשלל קריאות התרעה של ראשי מערכת הביטחון כולה, החלשת הרשות השכנה בכוונה, ניסיון לרמוס את הדמוקרטיה כדי לברוח מהרשעה ותמיכה בקיצונים לוחמניים שבוגדים בחזון המדינה הובילו אותנו לאסון נורא.

ציטוט:

עמוק בפנים, הביביסטים יודעים שהם טעו. מרגישים את זה.

הביביסט כבר לא מאמין בביבי. הוא רק מפחד שהזהות שלו תתפוגג ובמקומה לא יישאר כלום.

עד כאן ציטוט.

אין לתומכיו המאוכזבים והמרומים של מוכר הרהיטים הרהוט סיבה לחוש מדוכאים, מבויישים או מיואשים. הפושע שיקר להמון אנשים, וכשהוא ילך עדיין תהייה מדינה ליהודים. למעשה, בלי המשפחה המלכותית שהסתבכה באישומים סביר שנשוב לחזון המייסדים וכבר לא נשמע פיצוצים, כזבים או תירוצים. ככה זה בחיים. לפעמים יש שיפורים.

לאחר שיודח מלך השנאה תבוא רגיעה ותיקווה להקלה, ונוכל לשוב לעסוק בהגשמת חזון המדינה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- המשפחה שהסתבכה בערכאה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הנאשם איכזב את העם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן