צבועים מרחמים על אכזרים?

צבועים מרחמים על אכזרים?

מזכ”ל האו”ם לא קרא להשיב את החטופים והחטופות, הוא לא דרש ביקור הומניטארי והכנסת תרופות, ואפילו לא זעק שיש לגנות את מעשי זוועות שבוצעו פושעים כנגד אזרחים, נשים ותינוקות.

במקום לדבר על הפרת מיצוות אנושיות ולהגן על הקורבנות, האיש מספר שתגובת המותקפים גורמת נזקים, ושצריך לרחם על הרוצחים בלי להשיב את החטופות והחטופים.

ציטוט:

מזכ”ל האו”ם קרא למועצת הביטחון לקבל החלטה על הפסקת אש מידית.

מזכ”ל האו”ם אנטוניו גוטרש קרא היום (שישי) למועצת הביטחון של האו”ם לקבל החלטה על הפסקת אש הומניטרית מידית בעזה. גוטרש אמר שמערכת הבריאות בעזה קרסה, ושהתנאים להעברת סיוע הומניטרי אפקטיבי כבר לא קיימים. גוטרש אמר שאין מקום בטוח לאזרחים בכל רחבי עזה. המזכ”ל אמר שאין הצדקה להתקפת חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, אך “הברוטליות של חמאס לא יכולה להצדיק עונש קולקטיבי כלפי העם הפלסטיני

עד כאן ציטוט.

יתכן שהוא צודק, אבל זה קצת מוזר שאין לנוצרי הטוב שום חמלה רחמנית כלפי הישראליות והישראלים. מה, אסור להם לנסות לשחרר את החטופות והחטופים או לרדוף אחר הטרוריסטים הרצחניים? מה הוא מציע? שנוותר לרשעים או שניזנח את החטופות והחטופים?

סך הכל, האירגון שלו לא שלח מחלצים, ואלפי קרובי וקרובות המשפחות אצלנו מאוד סובלות סובלים כבר המון ימים.

הישראלים בשמחה ישיבו את כל הלוחמים לבסיסים ויכריזו על הפוגה במידה והטרוריסטים יציעו להשיב את החטופות והחטופים ללא השהייה. באמת אין צורך להמשיך לגרום סבל נורא להמוני אזרחים ולסכן חיים.

למה מזכ”ל האו”ם לא מציע את הלעיל לפני שהוא מנסה להתחזות לרודף שלום תמים? איזה דרך הוא מציג להחזיר הבייתה בשלום את כל הישראליות והישראלים?

נחמד להתחזות לרודף שלום מוסרי לבקש הפסקת אש, אבל אין צורך להתרגש מגוטארש.

במידה והאו”ם ישלח כוחות לחלץ את החטופים והחטופות מהמחילות נשמח נסיג את הכוחות וניתן להם לנסות. כמובן, בשוך הקרבות נאשים אותם מעל במות רמות בתוצאות העגומות.

בעברית קלה, יהייה נחמד להפסיק את הלוחמה במידה והישראליות והישראלים ישוחררו מהמחילה ללא פגע. המזכ”ל המודאג מוזמן לבוא ולעשות בעבורנו את העבודה שתביא הפוגה, ונשמח לאחל לו המון הצלחה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הספרדים שכחו מה זה להיות נוצרים? קישור למאמר בשם- שנאת יהודים וערכים מוסריים. קישור למאמר בשם- מאמר קצר שכולל את העיקר. קישור למאמר בשם-קדושת החיים ונטרול סיכונים. קישור למאמר בשם- המלחמה בשנאה חשובה לקהילה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן