האמת המרה לגמרי נכונה

האמת המרה לגמרי נכונה

יתכן שנשיא ארצות הברית מבין שיש בעייה רצינית בדמוקרטיה הישראלית, שכן חלק מחברי הממשלה העברית דוגלים בגישה סרבנית, לוחמנית, גזענית, קיצונית, כוחנית ועבריינית.

בגלל המצב העגום שמתואר לעיל ועל אף הרצון הכן לסייע לאומה שכבר מספיק סבלה אי אפשר לקדם כך שום הצעה הגיונית שתוביל להסדרה ורגיעה אזורית.

סביר שמחמת דבקות בהידברות דיפלומטית, תרבותית ונימוסית לא פורסמה לציבור דעתו האמיתית של מנהיג אמריקה לגבי הנאשם, זה העבריין הסידרתי עם הצרה המשפטית וההתנהגות הנכלולית..

ללא קשר לאמירה שדנה בממשלה שבוגדת בחזון המדינה, לכבודו בטח יש דיעה מבוססת לגבי העבריין הסידרתי שאסף סביבו פושעים, רשעים ולאומנים מזיקים שתוקעים מקלות בגלגלים לצרכים פוליטיים, לקדם רעיונות מסוכנים וכדי לחוש חשובים.

כאמור, כדי לשמור על סיגנון הדיבור האמירה למטה לא התייחסה לראש הכנופייה אלא רק לחבורה שהוא בראשה.

ציטוט:

ביידן: נתניהו צריך להחליף את ממשלתו.

עד כאן ציטוט.

בעיברית קלה, נשיא אמריקה כנראה קלט שהפושע והכנופייה העבריינית שסביבו לא מעוניינים בהסדרה אלא בלוחמה, וזה סותר את חזון המדינה וגם מהווה סכנה. ללא חשש האיש האמיץ מספר לעולם את דעתו מעל במה, והיא כנה, אמיתית, נבונה ונכונה.

מי שאינו נשיא או מחוייב לקוד דיפלומטי עשוי היה לומר שהנאשם הפלילי מהווה סיכון לאומי, ולפיכך יש להחליפו ללא דיחוי במנהיג אחראי, כזה שאינו מסובך עד צוואר באופן משפטי או אחראי לאסון לאומי נוראי.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנאשם איכזב את העם. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- המשפחה שהסתבכה בערכאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “האמת המרה לגמרי נכונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן