גם האמריקאים לא אוהבים פושעים

גם האמריקאים לא אוהבים פושעים

הנאשם הפלילי אחראי לאסון לאומי נוראי. בנוסף, הפושע הנכלולי לוקח כסף ציבורי ובמקום להפנותו למאמץ המלחמתי הוא מעביר אותו למיגזר הסחטני שאינו יצרני, דמוקרטי או ציוני.

גזל התקציבים מהחיילים ומהמפונים נעשה במטרה לנסות לקנות תמיכה ולחמוק מהרשעה שאחריה ישיבה בתא אפלולי, וללא שום התחשבות לשבועה לשרת ביושר והגינות את כל העם הישראלי.

מחדל ביטחוני זוועתי התרחש בזמן המשמרת של העבריין הסידרתי, והוא ממשיך לשלוט במערכת להנאתו כאילו שהוא לא אחראי. איך זה נראה בציבורי? הגיוני? סך הכל, מי שכשל בעצם כבר הדגים שהוא לא מסוגל.

ציטוט:

“שומר ביטחון ישראל” צריך להתפטר מיד.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כבר נערך לוועדת החקירה הממלכתית שתחקור את המחדל הנורא שגרם לאסון 7 באוקטובר — הוא הספיק לגלגל את האחריות על ראש אמ”ן וראש השב”כ, לאסוף חומרים מדיונים פנימיים, והוא מנסה להסיט את הדיון מאותה שבת ארורה להחלטות־עבר כמו תוכנית ההתנתקות והסכם אוסלו.

ציטוט:

ביידן: נתניהו צריך להחליף את ממשלתו.

עד כאן ציטוט.

המסקנה ברורה: ראש הכנופייה העבריינית מהווה סכנה מוחשית וברורה לשלומה של הדמוקרטיה, וזו בעייה שיש לטפל בה בדחיפות על ידי הצבעה במליאה. כל השהייה רק תחמיר את מצב האומה.

טוב שהאמריקאים מסבירים לישראלים שיש בעייה עם הנאשם בפלילים. אולי עכשיו הציבור יבין שעדיפים לנו מנהיגים הגונים שלא מסובכים עד צוואר בפלילים, ולא עוסקים במתן שוחד פוליטי לשותפים חמדניים במקום למלא את חובתם ולדאוג לכלל התושבות והתושבים.

נציגי הציבור צריכים לדבר באופן ברור: הפושע הסידרתי גורם למדינה נזק חמור. חיוני להחליף אותו במיידי במנהיג אחראי ומסור, ולשים כבר סוף לסיפור. האומה כבר מספיק סבלה, והגיע הזמן לקצת הקלה. אפילו אמריקה מסכימה, שלא לומר מייחלת, משתוקקת או מאוד מקווה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- האמת המרה לגמרי נכונה. קישור למאמר בשם- הנאשם איכזב את העם. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- המשפחה שהסתבכה בערכאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “גם האמריקאים לא אוהבים פושעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן