שוחד פוליטי מסייע לנאשם הפלילי?

שוחד פוליטי מסייע לנאשם הפלילי?

לנאשם בפלילים יש בעייה חמורה, ככה זה בחיים, אבל הוא לא מאשים כאדם אבינו את המורשעת עם הליקויים.

חלילה, אם היה עושה זאת ציבור הבוחרות והבוחרים שלו היה מבין שהעבריין ההססן והזגזגן בעצם מציית לרעייתו ששולטת בו, ובעצם לא קובע בעצמו.

במקום לקחת אחריות על שאסון נורא אירע במשמרת שלו או להתנצל על שהוא מעל בשליחותו והסתבך בפלילים עד צווארו, הפושע בין השאר מנסה להכפיש את ראשי הצבא שלו.

בנוסף, שוב ושוב הוא גם מאשים הליכי שלום יציבים שעשו פוליטיקאים שמזמן נגדעו בגלל שהוא לא מנע הסתה לשנאה, או את הליך ההתנתקות שעשה שרון, זה מהמחנה שלו עצמו.

כנראה שהעיקר אצל המאוהב בעצמו זה לברוח מאחריות במקום לדאוג לשלומו של עמו, לשליחותו, לקיום שבועתו ולמילוי חובתו. במקום לשמור על מדינת היהודים וכדי לוודא שיש לו תמיכה פוליטית הפושע משחד שותפים עברייניים, ובתמורה לתקציבים הציבוריים הנדיבים הם מתעלמים מהמחדלים, מהכשלים ומהסיכונים.

למרבה המזל, הנשיא האמריקאי הוא ציוני ודמוקרטי. כבודו כנראה היטב יודע שהחזון הציוני הוא לבית לאומי שיוויוני ולשלום אזורי. טוב שהוא אמר בציבורי שהמימשל הישראלי הנוכחי מאוד מקשה על הגשמת היעד הלאומי. סביר שזה נעשה מחמת הצורך הדיפלומטי להיות נימוסי.

סך הכל, הוא היה יכול לספר שלאור התנהלותה נראה שלכנופייה העבריינית שפושע סידרתי בראשה יש אופי רודני, גזעני, סרבני, חמדני, משיחי, מרדני, לוחמני ולא דמוקרטי, אבל כנראה שזה היה נשמע קצת יותר בעייתי ופחות ידידותי.

ציטוט:

ביידן: נתניהו צריך שינוי בנושא הפלסטיני. עם הממשלה הזו – קשה להתקדם.
נשיא ארה”ב אמר כי ישראל “מתחילה לאבד תמיכה” בגלל הפצצות חסרות הבחנה, קבע שנתניהו לא יוכל לסרב להקמת מדינה פלסטינית וקרא לו לעשות שינוי בנושא הישראלי-פלסטיני. הממשלה בהרכבה הנוכחי, לדבריו, מקשה על כך. תחילה צוטט באומרו ש”נתניהו צריך לשנות את ממשלתו” – אך הבית הלבן פרסם הבהרה.

ציטוט:

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן אמר אתמול באירוע גיוס תרומות בוושינגטון, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו “לא יוכל לומר לא למדינה פלסטינית בעתיד”. לדבריו, “נתניהו הוא חבר טוב, אבל אני מאמין שהוא צריך להשתנות”.

ביידן תקף את הממשלה הנוכחית והתנהלותה כנורת אזהרה לגבי השאלה הנוגעת ליום שאחרי המלחמה בעזה. “לנתניהו יש את הממשלה השמרנית ביותר בהיסטוריה של ישראל שלא רוצה בפתרון שתי המדינות. ישראל מתחילה לאבד תמיכה בשל הפצצות ללא הבחנה. נתניהו צריך לחזק את ממשלתו כדי למצוא פתרון לטווח ארוך לסוגייה הישראלית פלסטינית”, אמר. 

עד כאן ציטוט.

במציאות שאותה לא מפרסמים בכותרות העיתונים, מאוד יתכן שדעתו של הנשיא על הפושע הסידרתי קצת שונה מהניסוח הנימוסי שיצא בציבורי.

לעם הישראלי מגיע מנהיג שאינו עבריין סידרתי ופושע נכלולי. אולי נציגי ונציגות הציבור יסכימו להצביע בעבור אדם הגון ואחראי?

דומה שהסיבה היחידה שזה עדיין לא קרה היא השוחד הפוליטי שניתן לסחטנים שמתחזים לכשרים במקום למפונים, אפילו שחמדנות אנוכית וחסרת התחשבות זו בעייה חמורה ומזיקה שסותרת מיצווה מרכזית מהתורה.

מי שבמודע משתף פעולה עם פושע ומסייע לו להמשיך בביזה הוא שותף לעבירה.

עם ישראל כרגע מאוד סובל ועסוק בהשמדת סיכונים, אבל בעתיד הוא יבוא חשבון עם העבריינים שמזניחים את החובה לכבד את ההוראות הקדושות שמשה פעמיים הביא מההרים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- גם האמריקאים לא אוהבים פושעים. קישור למאמר בשם- האמת המרה לגמרי נכונה. קישור למאמר בשם- הנאשם איכזב את העם. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן