סיוע לפשע ותיקווה למישרה

סיוע לפשע ותיקווה למישרה

לאחרונה פורסם שרצונו של מי שהיה שר המשפטים של הנאשם בפלילים, וגם חברו הטב מאז הרבה מאוד שנים, הוא להישאר קרוב לידידים עד לתום המהלכים הצבאיים.

לכאורה, הדבר המשונה נעשה למען מדינת היהודים, אבל גם מעורר קצת תהיות לגבי שאיפה עזה לשוב לחיקה החמים והמתגמל של כנופיית העבריינים. סך הכל, אנשים לא ממש משתנים וסער עזר לפושע הסידרתי לבצע המון מעללים במימשלים קודמים רבים.

ציטוט:

תסמונת שטוקהולם? סער פועל בשירות נתניהו.

ציטוט:

נתניהו מגבש הצעה להחזרת גדעון סער וחברי מפלגתו לליכוד.
ע”פ פרסום בכאן 11, רה”מ נתניהו קיים לאחרונה מספר התייעצויות פוליטיות, כאשר במפלגת הליכוד מעוניינים בחזרת גדעון סער לשורותיה במטרה להבטיח את המשך קיום הממשלה אחרי פרישת גנץ וסיום המלחמה.

עד כאן ציטוט.

לא יקרה שום דבר אם הכנופייה תחזיר אליה את הבן האובד, אולי בתיקווה להנהגה חדשה, כזו שאינה מסובכת עד צוואר בשלל כיתבי אשמה. רק טוב יצא לבני אם גדעון יתנדב מרצונו לחשוף את אהדתו לפושע ותאוותו לקבל את הכנופייה בירושה לאחר שעבריין הסידרתי, יודח, ישפט ויורשע.

למרבה הצער, חבירה לפושע שגרם למחדל נורא ומתן עזרה לכנופיה שחטאה, כשלה ומאוד הזיקה יראה לציבור די בבירור שסער שוב בחר ללכת עם הקבוצה שציונות, דמוקרטיה, יושרה ובקשת הסדרה בשכונה אינה דרכה, אפילו שזה החזון שמופיע במגילה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- סקר היופי עם מסר החן. קישור למאמר בשם- האמת המרה לגמרי נכונה. קישור למאמר בשם- הנאשם איכזב את העם. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. .

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן