הגזען מספר שהוא עבריין וכזבן

הגזען מספר שהוא עבריין וכזבן

בין שאר הסיפורים המעניינים, הנאשם בפלילים פעם עשה מאמץ כושל ומביך להשמיץ את המוסלמים המקומיים, וסיפר שהיטלר לכאורה טבח ביהודים וחולל שואה נוראה רק בגלל המופתי של ירושלים.

האירוע המצער אירע אפילו שהפושע הסידרתי הוא בנו של היסטוריון שעיין בספרים, ואמור היה להכין שיעורים במקום לחלום שהוא רואה בדימיונו היצירתי חיילים בריטים שכבר לא קיימים.

לשוגים המשוכנעים שרק הם צודקים יש קשיים להפנים שכולנו אנושיים ולפעמים אנשים טועים, וזאת כנראה מחמת המחשבה המוטעה שהם מובחרים, מיוחדים או נעלים.

לאחרונה שר גזעני, קיצוני, סרבני ומרדני השמיע אמירות משונות ותמוהות שכנראה מעידות על מה שהוא חש בפנים, וזה בטח לא נעים. מסתבר שכבוד השר סבור שחתמנו הסכמי שיתוף פעולה יציבים ומועילים עם נאצים, ובכל שנות פעילותו הנימרצת הוא משום מה לא ביטל או חיסל את ההסכמים המסוכנים עם השכנים המפחידים.

השר הניסער שלא ממש מועיל בדבר סתם משמיץ את המתונים, שמסייעים לנו כבר שנים לצוד טרוריסטים, במטרה להבעיר עימותים וללבות פחדים. הוא גם בוגד בהסדרים קיימים ולא מכבד הסכמים, מייבש תקציבים חיוניים דווקא למתונים שמזמן כבר אינם אוייבים פעילים, ועוד עושה זאת ברבים וגם מלבין פנים כצידוק לרישעותו ופחדיו המשונים.

ציטוט:

סמוטריץ’: לא ניתן כסף ל”נאצים ברמאללה” כדי שיעבירו לעזה.

ציטוט:

אבו מאזן מבהיר: לא התכוונתי להכחיש שואה, זה הפשע הנתעב בהיסטוריה.

עד כאן ציטוט:

מי שסירב שרעייתו תקבל טיפול רפואי ליד אשה אחרת מטעמים גזעניים עכשיו מנסה לספר שברשות השכנה לכאורה יושבים רשעים שחשים נעלים, מובחרים וכביכול רק רוצים לפגוע באחרים, שזה ההפך הגמור מהמומלץ בכתובים?

מה, כבוד השר לא יודע שההתקפה הרצחנית עלינו הגיע מעזה, שם אין שום הסדרה רשמית כי הליכוד החליט על נסיגה חד צדדית, בעוד שהרשות הפלסטינית משתפת עימנו פעולה וזה מאוד מועיל לשני הצדדים ביטחונית?

אולי לדיברי הסרבן והגזען יש מטרה פוליטית ללא קשר למציאות העובדתית? אחרת, למה הוא סתם מעליל, ממציא ומפיץ חרדה קיומית לחינם, וחושף את טיבעו המרושע והבור בפני העם?

יכול להיות שאנשים לא משתנים, ולכן יש אפשרות שמי שבעבר פעל באמצעים עברייניים ונעצר על יד שוטרים עד היום מצפצף על החוקים, מלבין פנים, גורם נזקים לאחרים ומשמיע כזבים זדוניים ברבים לצרכים אנוכיים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בוואלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן