הפושע מהמשטרה תוקף את הצבא

הפושע מהמשטרה תוקף את הצבא

עבריין סידרתי עם שלל כיתבי אשמה מינה פושע מורשע לפקד על המשטרה במטרה לחמוק מישיבה בתא. התוצאה של הכשל המזעזע הזה היא די נוראה, כי האירגון שאמור לשמור על הביטחון האזרחי כנראה מקבל הנחיות תמוהות ומוזרות שלא תמיד הולמות למקובל בדמוקרטיה.

הנה לדוגמא, המשטרה לא ביצעה נתיחה בגופה וניסתה לקבור ראיות ולהסתיר כשל מזעזע שהותיר משפחה שכולה. היא טענה שכביכול לא היו פיצעי ירי, אבל המנוח טופל 16 שעות בבית חולים ולכאורה היה מחורר בכדורים. הפושע הקים בחופזה צוות חסר הסמכה ראוייה כדי לאשר רשיונות נשק גם למי שלכאורה נטול הכשרה מתאימה. בנוסף, האירגון לאחרונה הביא לדיון ממלכתי רשמי נתונים שהם לכאורה לא מדוייקים לגבי היקף תופעת הטרור היהודי, זה שפוגע באחרים מטעמים גזעניים מחמת חוסר הבנה בסיסי בעיקר המסר מהכתובים.

ציטוט:

עימות התרחש בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לבין נציגי המל”ל והשב”כ בדיון על “אלימות המתנחלים”. כפי שפורסם היום (רביעי) בתוכנית “הבוקר הזה” בכאן רשת ב, במהלך ישיבת הערכת מצב שבועית שמתקיימת אצל בן גביר, לפני כשבועיים, התבסס השר על נתונים שהציגה המשטרה ואמר: “המשטרה הציגה נתונים ברורים, אין ‘אלימות מתנחלים'”.

נציג אגף המבצעים בצה”ל שהיה בדיון, הסביר “הייתה פה החלטה נקודתית שאנחנו נציג נתונים שאנחנו מכירים”. נציג שב”כ הוסיף “אכן יש אי התאמה בין הנתונים של המשטרה לנתונים של צה”ל אבל אנחנו חושבים שהנתונים של המשטרה לא משקפים את כל האירועים”.בן גביר לא קיבל את ההסברים ותקף את נציגי צה”ל, השב”כ והמל”ל.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? פוליטיקאי צעקני ותוקפני שהוא פושע מורשע מציג נתונים שלא תואמים לאלה שאספו בשטח הלוחמים, ואז הוא עוד צורח עליהם על שהם מעזים לחשוף מימצאים מביכים שחושפים פשעים ומעשים פסולים? מי יודע? יתכן שלעבריינים סידרתיים קצת קשה להגמל מהרגלים מזיקים.

למה, כבוד השר שהורשע המון פעמים מנסה להגן על עבריינים אלימים, להכחיש נתונים מבוססים וסתם לתקוף לובשי מדים? הוא לא נשבע לשמור אמונים?

מי נראה יותר אמין לציבור הישראלי? עבריין סידרתי שהצבא לא רצה לגייס בגלל גישה חסרת שליטה וסיבוכים בערכאה או הקצונה הבכירה במדינה?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם= אובדן שליטה בכוונת תחילה. קישור למאמר בשם- הקיצונים מפריעים, מסכנים ומזיקים. קישור למאמר בשם- הסתרת פשע זו עבירה חמורה. קישור למאמר בשם- פושע מורשע מונע חקירה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן