הקיצונים מפריעים, מסכנים ומזיקים

הקיצונים מפריעים, מסכנים ומזיקים

קבינט המלחמה שהוקם לאחר התקפה מזוויעה כולל שני קצינים אחראיים, נבונים, שקולים, ממלכתיים וציוניים שהתנדבו לסייע בזמנים קשים. למעשה, הנאשם בשלל כיתבי אשמה בעצמו אינו לוחם בעל דרגה צבאית גבוהה, ולכן סביר שהרמטכ”לים המנוסים הם אלה שמאחרי הקלעים מנהלים את המערכה להגנת המדינה.

עד כאן, הסידור נשמע הגיוני וטוב לביטחון האומה שכבר מספיק סבלה. הנאשם מדבר מעל במה, והקצינים עושים את המלאכה בצורה נפלאה.

למרבה הצער, בממשלה יושבת כנופייה עבריינית, חמדנית, כוחנית, תוקפנית, רודנית וסרבנית. קבינט המלחמה המצומצם עושה עבודה טובה ומתחשב בתמונה כולה ולא רק בדעת הקהל המשתנה או הזעופה, אבל כשהחלטות מגיעות לאישור רשמי סופי לפני ביצוע מתגלית בעייה חמורה שמשתקת את העבודה.

ציטוט:

הקבינט לא הגיע להחלטה בנושא הכנסת פועלים פלסטינים לישראל.

ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני הסתיימה הלילה (שני) ללא החלטות בנושא הכנסת הפועלים הפלסטינים לעבודה בישראל, כך לפי מקור שהשתתף בישיבה. במהלך הישיבה הביעו נציגי צה”ל, מתאם הפעולות בשטחים והשב”כ תמיכה בהכנסת הפועלים. נציגי משטרת ישראל הביעו התנגדות. המקור ציין כי חלק משרי הקבינט הביעו התנגדות גם כן ובסופו של דבר ראש הממשלה נתניהו לא הביא את הסוגיה להצבעה.

נתניהו גם הסיר מסדר היום של הקבינט את סוגיית העברת כספי המיסים לרשות הפלסטינית. זמן קצר לפני ישיבת הקבינט פרסם שר האוצר סמוטריץ הודעה חריפה נגד העברת הכספים לרשות הפלסטינית.
“החשש מקבלת החלטות ליווה גם את ישיבת הקבינט הזו”, אמר המקור שהשתתף בישיבה

עד כאן ציטוט.

בעיברית קלה, הפושע המורשע ששולט במשטרה הביע דרך פקודיו התנגדות עזה, אבל שאר הגורמים שאינם גזעניים ורשעים הביעו תמיכה במהלך שימנע תסיסה וסכנה. בקיצור, קיצונים אלימים ולוחמניים מונעים מאנשים אחראיים לפעול לטובת המדינה, וזו בעייה שמאיימת על שלום האומה.

איך בדיוק יעזרו קצינים אחראיים ומנוסים לנאשם בפלילים לשמור על מדינת היהודים אם ההמלצות שלהם לא מתקבלות על ידי פושעים זוטרים שהם קולניים ומסוכנים?

חלילה תפרוץ בעירה מתוסכלת ומיואשת בשטחים בגלל המקלות בגלגלים שתוקעים הסרבנים, כולם יבינו שהם אלה שישירות אחראיים לפיצוצים, לנפגעים ולאבלים השכולים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הסתרת פשע זו עבירה חמורה. קישור למאמר בשם- פושע מורשע מונע חקירה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן