הצאר אנטישמי לצורך כלכלי?

הצאר אנטישמי לצורך כלכלי?

למרבה השמחה, אוייבי ישראל הזדים והרשעים מתנדבים מרצונם החופשי לחשוף את היותם אנטישמים שונאי יהודים ברבים.

ציטוט:

אחרי מזכ”ל האום, גם שר החוץ הרוסי השמיע התבטאות מקוממת: “טבח 7 באוקטובר לא קרה בוואקום”

ציטוט:

לציבור המנהיגים מספרים שמלחמות קדושות, כואבות, יקרות, עצובות ומסוכנות נעשות למען סיבות אידאולוגיות, לאומיות, דתיות או מוסריות.

סך הכל, חשוב לתת לאבות ולאימהות סיבות טובות ומשכנעות כדי שיסכימו לשלוח את הילדים לקרבות מסוכנים שמייצרים זיכרונות, טראומות ומצבות.

במציאות, כל הדתות אוסרות על רצח ופגיעה באחרים אלא אם כן יש צורך חיוני להגן על החיים מתוקפים רצחניים. חוץ מזה, דומה שלרוב המלחמות בעולם בעצם יש בעצם סיבות כלכליות.

יצרני הנשק הגדולים לפעמים לא ממש מתאמצים לפתור סיכסוכים עגומים שכן הם מוכרים כלי משחית לכל הצדדים הניצים בהמון מזומנים. חלילה, יבואו הסכמים רגועים לסוחרי האמצעים הקטלניים יגרמו הפסדים. למה שהם יכתתו את הטילים והמטוסים לטרקטורים?

הסיבה הנוספת לפריצת עימותים היא רצון אנוכי וחמדני לשלוט במשאבים. הנה למשל, מי שמוכר אנרגיה לאחרים לא תמיד רוצה להוריד מחירים. למעשה, אם חלילה יבואו פיגועים חות’יים חצופים ואובדניים שיעלו באופן משמעותי את עלות הדלקים המשונעים, היצרנים יהיו מאוד מרוצים, וגם הרבה יותר עשירים וחשובים.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, במקום לגנות את הטבח, הרצח, מעשי האונס, הביזה, השריפה והאכזריות המזוויעה, נציג המדינה שחיסלה מאות אלפי אזרחים, נשים, קשישים וילדים מוסלמים בסוריה וגם תקפה בצורה רצחנית את אוכלוסיית אוקראינה האומללה ללא סיבה מנסה להצדיק הפשע?

יתכן שהצאר של רוסיה מסייע לאיראן ומחרחר מלחמה כאן במטרה לשמר רווחים ולמנוע מעצמו הפסד כלכלי לא קטן.

סך הכל, שלום במזרח התיכון יעצור מכירות נשק שנידרש למעשים אלימים ומלאים זדון, יאפשר העברת אנרגיה לאירופה בקלות, והוא חלילה יפסיד המון ממון.

מה הפלא שהשליט הרצחני והתוקפני מתאמץ לקדם סיכסוך עולמי?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- למלחמות יש סיבות כלכליות. קישור למאמר בשם- פושעים אינם באמת חברים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן