אובדן שליטה בכוונת תחילה

אובדן שליטה בכוונת תחילה

פושעים סידרתיים לא משתנים, ובגלל זה עם הזמן הם צוברים המון אישומים ומידי פעם גם מורשעים על ידי שופטים.

הנאשם בשלל תיקים פלילים הביא לממשלה פושעים, גזענים, סרבנים, סחטנים חמדניים שמתחזים ליהודים ועבריינים תוקפניים. זה כנראה נעשה מתוך תיקווה לקנות לעצמו בכספים ציבוריים תמיכה פוליטית שתתעלם מהכשלים, החטאים והמחדלים הרבים, ותחלץ אותו מהרשעה וישיבה מאוחרי סורגים.

למרבה הצער, כשפושעים מנהלים את העיניינים הממלכתים, דברים מזיקים, כואבים, ומסוכנים מתרחשים, שכן העבריינים אינם אנשים אחראיים שמצליחים לשלוט בגבורה ביצרים רעים ודחפים פסולים או אלימים.

ציטוט:

ראש אגף כלי ירייה: מימשנו באדיקות את מדיניות בן גביר, היא מובילה לאובדן שליטה.

ישראל אבישר קרא להחמיר בדיעבד את נהלי רישוי הנשק במשרד, לאחר חשיפת “הארץ” כי אנשי אמונו של השר לביטחון לאומי מונו לאשר רישיונות מבלי שהוסמכו לכך. בכיר במערכת אכיפת החוק: “זה כתב אישום של אבישר נגד עצמו ונגד בן גביר.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? המשטרה שהפושע מורשע בראשה לא ביצעה נתיחה משפטית כדי להבין מה קרה ומי ירה בישראלי גיבור שהזדהה ולא היווה שום סכנה, וניסתה לקבור את המימצא כאילו הכל כשורה. בנוסף לעבירה המאוד חמורה הזו העבריין גם מחלק נשק מסוכן ללא בדיקה תקינה לכל מי שהוא גזען תוקפן, או שאינו מיומן או מאומן? ממש לא יאומן.

כאמור, מי שמצפצף על החוק באופן שיגרתי וכל הזמן עושה מימנו צחוק בסוף מסתבך. ואת החטאים והפשעים המזיקים שלו אי אפשק למחוק. כשפושע מחלק נשקים לחברים ללא פיקוח מתאים על ידי אנשים שאינם מוסמכים לכך הדבר מהווה סכנה קיומית לאזרחים, ולכאורה גם מפר את החוקים.

ממש מדהים לראות שפושעים סידרתיים לא לומדים לקחים מסיבוכים קודמים ולא הופכים לאנשים הגונים על אף העונשים.

בכתובים מוסבר שגיבורים מצליחים להשתלט על יצרים אלימים, תוקפניים, מזיקים או פוגעניים. חוץ מזה, צדיקים הם אלה שכן מבינים את ההסברים של הילל הזקן והרבי שאהב חרובים.

למרבה הצער, לא כל הגזענים האלימים שמתחזים ליהודים, מנפנפים באקדחים ומחלקים נשקים לחברים ללא התחשבות בנהלים או בסיכונים בעצמם סרים מרע, עושים טוב ומתאמצים למצוא הסדרים רגועים ומצילי חיים, ככתוב במגילה שהקימה מדינה לעברים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הקיצונים מפריעים, מסכנים ומזיקים. קישור למאמר בשם- הסתרת פשע זו עבירה חמורה. קישור למאמר בשם- פושע מורשע מונע חקירה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אובדן שליטה בכוונת תחילה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן