הקונספציה של הפושע קרסה

הקונספציה של הפושע קרסה

אבי הקונספציה השגוייה שהתפוצצה בפני המדינה ההמומה בשבת השחורה, הארורה והמזוויעה, הוא לכאורה משרתה של מורשעת לקוייה, וככה זה נראה.

סביר שיורש היצר הפרוע לא תורם הרבה להצלחת המשפחה, שהרי ממש כהוריו הוא מסתבך בערכאה, מפיץ דיבה הזוייה, מכזב בתוקפנות ויוצר בושה.

למרבה הצער, במקום לנטרל סיכונים ולחסל איומים הנאשם בפלילים בעיקר הכביר מילים, הסתבך עד צוואר בהליכים והפר את שבועת האמונים.

הפושע הסידרתי גם גרם לביטול הסכמי פיקוח על האיראנים, אישר מכירת אמצעים מסוכנים לאוייבים אפשריים בעבור רווחים אישיים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, הפקיר חוגגים רמוסים, וגם נתן רשות להעביר המון מיליונים לטרוריסטים עזתיים רצחניים, אפילו שהמומחים התחננו לדברים הפוכים.

עצוב לראות את ראש הכנופייה, זה הפושע שקיבל כמה מיכתבי אזהרה מהצבא, שהוזהר על ידי השר שהוא עצמו מינה לשמור על המדינה וסירב לפגוש את הרמטכ”ל המודאג שגם רצה להשמיע התרעה, עכשיו חש חרדה קיומית עמוקה בגלל חשיפת התנהלותו המזיקה וההענשה הצפוייה.

העומד בראש הפירמידה מנסה ככל יכולתו לחמוק מלקיחת אחריות והודאה באשמה. במקום זה, הוא מתאמץ להכפיש, להשמיץ, להיתמם ולאחוז בשררה, שזה כנראה עדיף לו על ישיבה רגועה בתא מאובטח במתקן כליאה.

ציטוט:

איש המוסד שחשף את נכסי חמאס: “המלצנו למוטט אותו ואת חיזבאללה – המדיניות הייתה הפוכה”

אודי לוי לכאן רשת ב: “הייתה תפיסה שאנחנו התנגדנו אליה לחלוטין, שקונים ככה שקט”

עד כאן ציטוט.

נו, טוב. כנראה שגם התפיסה שמתן שוחד פוליטי לקבוצה חמדנית ובדלנית שאינה דמוקרטית או ציונית בתיקווה לחמוק מענישה בקרוב תקרוס בקול חבטה בערכאה, ואולי בסוף אפילו תופרד הדת מהמדינה שכבר מספיק סבלה, ויוגשם חזונה לשוויון, לשלום ולשלווה בשכונה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- אדם אבינו האשים את חווה אימנו. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הקונספציה של הפושע קרסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן