בגידה זו בעייה כאובה

בגידה זו בעייה כאובה

זמן קצר לאחר שבאה עלינו המתקפה הרצחנית והזוועתית בשבת השחורה החלו לצוץ ברשתות החברתיות ידיעות מרושעות, בילתי מבוססות, מזיקות ומסוכנות. תוך שעות, הידיעות הכוזבות התפשטו בעולם כולו וזכו להמון צפיות.

למרבה החלחלה, מקור ההסתה הפרועה לא היה אוייבי המדינה, אלא כנופייה מקומית ששנאה, הטחת אשמה ריקה וכזבנות היא דרכה. שונאי האומה בעולם צהלו ושמחו על התחמושת הנפיצה שנפלה לידיהם במתנה, ומיהרו לספר שמקורות בישראל לכאורה חשפו שהיא בעצם אשמה בהתקפה רצחנית על עצמה.

די מפחיד לחשוב ששמועה על בגידה יזומה, לכאורה מתוך כוונה זדונית ורעה, יצאה מהמדינה. מחריד לחשוב שיש בארץ פושעים שבכוונה ומתוך ידיעה מפיצים שקרים זדוניים במטרה לכפיש יריבים פוליטיים, ללא שום התחשבות בנזק שיגרם לאומה.

מטריד לזכור שהשימוש בשיטה לגמרי זהה לזו שכרגע תוארה פעם הובילה לרצח של ראש ממשלה. מעניין לדעת מי אירגן את הפעולה, שכן לאור התוצאות שלה אפשר לחשוב שנגרמה לנו פגיעה, וזו פעולה בוגדנית שבזמן מלחמה נחשבת לעבירה די חמורה.

ללא קשר לשמועות שתוכנן הוא עלילה, בגידה היא באמת עבירה מאוד חמורה שאולי שווה בדיקה.

ציטוט:

חשיפה: בחודשים האחרונים העביר אמ”ן 4 מכתבי אזהרה לנתניהו בנוגע להשלכות של המהפכה המשפטית. “האויבים מזהים הזדמנות היסטורית עקב המשבר”

ציטוט:

יעלון: “פרשת הצוללות עלולה להגיע עד כדי בגידה של נתניהו”

ציטוט:

עוזי ארד: “יש חשד שידו של נתניהו בדבר שמהווה בגידה, הדבר צריך להתברר”
מקורבו לשעבר של ראש הממשלה אמר בראיון לניסים משעל כי “הסבירות היא שנתניהו ידע על כל האירועים בפרשת הצוללות, ואגב היום הוא מתנהג כאדם שבורח מחקירה”

ציטוט:

ריבלין הביע דאגה ממכירת הצוללת למצרים, מרקל הוכיחה שיש אישור ישראלי.
על הפגישה החגיגית בין המנהיגים לפני שנתיים לרגל 50 שנות יחסים העיבה מבוכה: מרקל הופתעה מדברי ריבלין נגד עסקת הצוללות עם מצרים, וגילתה שיש בידיה אישור ישראלי. במשטרה נערכים להשלים את עסקת עד המדינה עם מיקי גנור: “בידיו מידע על עוד פרשיות ביטחוניות”

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו

ציטוט:

הפתעה ידועה מראש: כך מימן הכסף הקטארי גם את הזרוע הצבאית של חמאס.
בשנים האחרונות, במקביל להמשך העברת הכספים מקטאר לעזה, התקבלו במודיעין הישראלי אינדיקציות כי גורמים קטאריים בכירים הקימו בחשאי נתיב נוסף שבאמצעותו הם מסייעים לזרוע הצבאית של חמאס. יש הטוענים כי ישראל נקטה בצעדים נגד המהלך, אך היא בכל זאת אישררה מחדש את העברת הכספים.

ציטוט:

הקונספציה של נתניהו, החששות של יוסי כהן ואזהרות המוסד: הכסף הקטארי בעזה – גילויים חדשים.
ה”ניו יורק טיימס” חושף כי למוסד הגיע מידע שקטאר מממנת במקביל את הזרוע הצבאית של חמאס | ראש המוסד הקודם כהן חשב שהנושא יוצא משליטה והראש הנוכחי ברנע התנגד בתוקף לכל כסף קטארי לרצועה. ועדיין, בכל ממשלה – זרם הכספים נמשך. בכירים ישראלים אף ליוו את הקטארים עם המזוודות אל תוך הרצועה | ברנע ביקר בדוחא גם כמה שבועות לפני מתקפת הפתע | ראש המל”ל הקודם: נתניהו חשב שהבעיה תיעלם.

ציטוט:

חשיפה: מקורב לנתניהו שכר חברת ריגול כדי להשיג מידע מביך על גנץ.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הנאשם בפלילים איפשר למצרים לרכוש אמצעים שמסכנים את מדינת היהודים בעבור מזומנים, ריגל אחר יריבים וגם אישר להמון כסף מקטאר לעבור. האם כל זה אומר שהוא חלילה בוגד מסוכן שתומך בטרור?

כאמור, שמועות לא מבוססות לגבי אפשרות של בגידה יצאו מכאן בצורה מתוזמרת מייד לאחר ההתקפה הנוראה. עכשיו, לאחר שהאבק קצת שקע אפשר להרהר בעובדות ולהגיע למסקנה שהנושא בהחלט שווה בדיקה.

אולי כדאי להקים ועדת חקירה לפרשת כלי השייט כדי שהיא תצלול לעומק הסוגייה בלי לעלות חזרה במשך תקופה? יתכן שבאותה הזדמנות גם שווה לבחון מי אישר העברת הון לאוייבי ציון בעזה בלי להתחשב בשלל אזהרות בכתב ובעל פה ממערכת הביטחון.

בעברית קלה, לא בטוח שהשולטים במערכת החולה מזדרזים לבדוק את פישעי ההנהלה שלה ולהגיע למסקנה, שמזמן ברורה לפרהסיה שכבר מספיק סבלה.

מצד שני, במידה והנושא פעם יבדק ותפורסם המלצה, יתכן שאחד הסעיפים באמת יעסוק בבגידה בביטחון המדינה.

יכול להיות שיתגלה שרבין משחרר הבירה לא באמת היה בוגד אלא גיבור האומה, שסתם נרצח לאחר הסתה פרועה שלא נמנעה. אולי יפורסם בתום חקירה מעמיקה שאישור מכירת צוללות מסוכנות למצרים נעשה ללא ידיעת משרד הביטחון ובעבור רווח אישי של הון, ואפשר שגם נגלה שההסכמה לעברת תקציבים כבירים לטרוריסטים עזתיים גרמה לנזקים לאומיים נוראיים, קשים ועצובים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר במעריב. קישור למאמר במעריב. קישור לזמן ישראל. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

8 thoughts on “בגידה זו בעייה כאובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן