הליגה האחרת אינה נהדרת

הליגה האחרת אינה נהדרת

הנאשם בשלל כיתבי אשמה פעם ניסה לספר לעם שהוא לכאורה חבר במועדון יוקרה, ושהליגה שלו כביכול יותר טובה.

נו, טוב. לא כל מה שמשמיע הפוליטיקאי הכזבני, שהוא גם עבריין סידרתי ונאשם פלילי, הוא תמיד אמת לאמיתה. למעשה, בדרך כלל ההופכי הוא נכון כשמדובר בשליט הנכלולי של ציון.

במבחן התוצאה, העבריין המסוכן לא ישאר מלך ירושלים לעוד הרבה זמן, והחברים שלו ידועים כחוטאים נכלוליים כבר מזמן.

הידיד הקרוב והטוב, זה השמנמן, החמדן והדברן עם השיער הדליל והשופע שצבוע בזהוב, הסתבך בהאשמות בעוון המרדה, בגידה, הפרת אמונים וגניבה, והודח מהשררה. כרגע, הפושע טרם הורשע, רק ממתין בסבלנות רגועה להחלטות בערכאה.

החבר הרוסי של העבריין המקומי הוא רודן אכזרי שאחראי לרצח עם המוני, דבר שגרם סבל רב ומיותר לעם הסורי והאוקראיני. חוץ מזה, הצאר של רוסיה גם עושה עסקים מפוקפקים עם כנופיית עוטי הטורבן והזקן מאיראן, וזה קצת מסוכן.

הפתגם הישן אומר, פחות או יותר- אמור לי מי הם חבריך, ואספר לך שגם אתה כנראה פושע וחלק מכנופייה.

את האיור למאמר יצרה בינה, שהיא בעצם רק מכונה חכמה ונטולת דיעה. בעברית קלה, הוא מייצג הזייה אלקטרונית ולא עובדה שבאמת צולמה.

במציאות, אין סיכוי ששלושת האישים שידועים כפושעים חלילה יתפסו באיזה אחוזת פאר כשהם זוללים בחברותה, או מבלים בנעימים בזמן שהם זוממים להזיק לאחרים למען רווחים וצרכים אנוכיים.

צריך להסביר לציבור מתוך אחריות והגינות שהצילומים של בינה אינם מציאותיים. חלילה, בלי ההסבר הציבור עלול לחשוב בטעות שהפושעים מתואמים, וזה יאלץ את החוטאים להטריח עצמם ממנוחתם, לרוץ כל עוד רוחם בם ולהשמיע הכחשות זועפות ונימרצות למיקרופונים.

קישור למאמר בשם- רודנים מקריבים בנים של אחרים. קישור למאמר בשם- מאיגרא רמא לערכאה ותא? קישור למאמר בשם- גודל המחדל נחשף לקהל. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “הליגה האחרת אינה נהדרת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן