גודל המחדל נחשף לקהל

גודל המחדל נחשף לקהל

כבר מזמן ברור לחלוטין שהנאשם בפלילים כשל, אבל רק עכשיו מתגלה גודל המחדל, והדבר המחריד בטח קצת יזעזע את הקהל שהולך שולל.

לא מספיק שהפושע אישר להעביר המון כספים לטרוריסטים רצחניים, מסתבר שהוא גם היה מודע לסיכונים המפחידים, לא רק להתרעות של קצינים מודאגים, להתנגדות השותפים הבכירים ולמכתבי האזהרה הרבים.

במקום לנטרל איומים ולהגן על מדינת היהודים הנאשם בעיקר עסק בגיוס מורשעים, סחטנים ועבריינים כשותפים בתיקווה לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים, וזאת בעזרת שימוש פסול בתקציבים ציבוריים.

ציטוט:

ישראל ידעה על מנהרת הטרור הענקית 4 שנים – ולא עשתה דבר: “הממשלה רצתה שקט”
גורם מדיני אישר ל-ynet ו”ידיעות אחרונות” כי המידע על מנהרת הענק שנחשפה השבוע היה בידי ישראל זה 4 שנים – אולם בדרג המדיני הבכיר הוחלט שלא לסכל את בנייתה. גורמים ביטחוניים: “הנושא הועבר לרה”מ ולשר הביטחון, ההבנה הייתה שהממשלה לא רוצה להתעסק בזה”

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו.

עד כאן ציטוט מעורר השתאות, שלא לומר פלצות או השתוממות.

יתכן שההיסטוריה תשפוט את הפושע הסידרתי טוב יותר מהאזרחים המרומים, ההמומים והזועמים במדינה.

סביר שהיא תספר, למי שבכלל מתעניין בה מחמת נטייתה לחזור על עצמה, שהסתה לשנאה פעם גרמה לרצח נורא, שסרבנות לקיים את חזון האומה להסדרה הייתה שגיאה, שאישור מכירת אמצעים מסוכנים לאוייבים אפשריים בעבור רווחים אישיים הגבירה איומים, ושגם מימון פוגרומיסטים עזתיים מופרעים התגלה בדיעבד כפעולה מסוכנת, מזיקה, פסולה ושגויה.

הפושע החרדתי עושה ככל יכולתו לברוח מאחריות למחדל הנורא, אבל ההיסטוריה היא שופט ניפלא.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- הפושעים חוטאים. ככה זה בחיים. קישור למאמר בשם- הקונספציה של הפושע קרסה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “גודל המחדל נחשף לקהל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן