שלום הוא החזון לציון

שלום הוא החזון לציון

כתבתנו בינה שולחת למערכת תמונות מזוייפות וידיעות הזויות מפרי דימיונה הפרוע. היא עושה זאת ללא הפוגה, וזו קצת טירדה כל הזמן להביט בעבודותיה.

בגלל שאין בדיווחים המשונים שלה הסתה לגרימת פגיעה, הוצאת דיבה מרושעת בפרהסיה, ההחלטה הייתה לאפשר לגרפיקאית המוכשרת והיצירתית, שבעצם כלל אינה מודעת לעצמה בהיותה רק מכונה, להציג את אגדותיה לפרהסיה, כמובן עם אזהרה. בעברית קלה, התמונה למאמר לא משקפת האמת לאמיתה שכן היא הזייה של מכונה.

ציטוט:

אבו מאזן קורא לשוב לשולחן המו”מ: “ידי מושטת לנתניהו”
בראיון לאתר “אל-ערב” אמר יו”ר הרשות הפלסטינית כי “החלופות לשלום הן הרסניות” וקרא למדינות ערב לפעול ברצועת עזה נגד חמאס “כמו בתימן”.

ציטוט:

נתניהו: אין עם מי לדבר בצד הפלסטיני.
ראש הממשלה שב והאשים את הפלסטינים באחריות לקיפאון: “הפלסטינים אינם מעוניינים במשא ומתן. אין עם מי לדבר”. בישיבת העבודה נשמעה רטוריקה שונה: “יש בסיס למגעים”

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את החמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך שנים החמאס שודרג ממעמד של אירגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף. בחסות המדיניות הזו הבלון של החמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לנו בפרצוף ב” שבת פרל הרבור”. את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנירצחו ונחטפו.

עד כאן ציטוט.

לכאורה, הפושע הסידרתי רוצה להתחזות בציבורי לשוחר שלום מלאכי, מגן העם ומנהיג לאומי, אבל במציאות הכזבן הסרבני טוען שלכאורה אין עם מי לדבר בצד השני.

בפועל, בהחלט ניתן לסכל כל סיכון נקודתי במידה והוא טרוריסטי, סרבני ורצחני, ובאותו זמן גם להכנס לשיח מדיני עם המתונים כדי לקדם את החזון הלאומי.

מעניין מדוע ראש הכנופייה מעדיף שתמשך הלוחמה, שהרי זה לא חלק מיעדי המדינה. מי יודע? אולי הוא מבין שבתןם המערכה תטוהר גם אורוות ההנהלה שסרחה, חטאה והסתבכה.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- מאיגרא רמא לערכאה ותא? קישור למאמר בשם- גודל המחדל נחשף לקהל. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן