הנאשם גרם לקרע בעם

הנאשם גרם לקרע בעם

המזימה הזדונית והנכלולית כבר נחשפה אתמול בצורה ציבורית, אבל לעבריינים סידרתיים כנראה אין בושה ולכן הם ממשיכים להזיק לאומה העברית.

הרעיון פשוט: שהכנופייה כנראה החליטה ברוב תבונתה המפוקפקת שצריך לנסות לספר לעם התם שבגלל שמחדלי הפושע גרמו למחאה ציבורית כבירה, והוא גם התעלם מקריאת האזהרה לגבי סכנה עד שפרצה מלחמה לאחר מתקפה מזוויעה, לכאורה אסור להפריע לצדיק התמים להמשיך לנהל את המדינה והמערכה.

האם באמת יש היגיון בניסיון נכלולי לסייע לעבריין מסוכן שגרם לאסון להישאר בשילטון? לא יהייה הרבה יותר נבון להדיח את מי שאחראי לאסון?

שר המשפטים הרודני והסרבני מסייע לפושע במודע, והוא גם פועל בהתמדה לרמוס את חזון המדינה ושיטת המשטר בה. יושב ראש הכנסת אץ רץ לחזק את הטענה המשונה, ומספר שמי שגרם לפילוג באומה והפקיר את ביטחונה לכאורה צריך להמשיך לפגוע בחזון המדינה, כאילו הכל כשורה ואחדות היא צו השעה? זו בדיחה או סתם ניסיון נואש לאיים על הערכאה העליונה?

ציטוט:

אוחנה לחיות על עילת הסבירות: “מוכן לשבת איתך כדי למנוע קרע בעם”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, לא רק שר המשפטים אלא עוד חבר בכיר בכנופייה משום מה מבקש לחמול על מי שפילג את האומה, וזאת לכאורה למען טובתה.

כידוע למי שיודעת ויודע, הנאשם בשלל כיתבי אשמה חטא, טעה, כשל ושגה, ובמעלליו הרעים הוציא מחאה אדירה ומתמידה לרחובות, לכיכרות ולגשרים כל שבוע במשך תקופה ארוכה.

המפגינות והמפגינים דרשו לא לדרוס את הדמוקרטיה, לא לפלג את העם ולא לשנות את אופי המדינה בניגוד לכתוב במגילה רק כדי למלט פושע סידרתי מהרשעה. הפושע לא שעה לתחינה, זילזל לטובתו האישית בסגכנה והתעלם מהמהומה שיצרה שסע חברתי במדינה.

עכשיו באים חברי כנופייה בכירים ומייללים למיקרופונים שלכאורה זה רע להחליף סוסים כושלים כי התותחים רועמים? מי שפילג את העם, כשל, אחראי למחדל, ושקוע עד צוואר בהליכים משפטיים מבקש שיסלחו לו וירשו לו להמשיך לנהל את העיניינים בגלל שבאשמתו נפגעו, נרצחו ונחטפו המון אנשים? מה כולם כאן מטומטמים ויקנו כאלה טיעונים מגוחכים?

לפעמים המזימות של פושעים סידרתיים פוגעות באחרים. לעיתים הן מעלות חיוך מלא רחמים, שכן הכזבים, התעלולים, הסיחרורים והתרגילים השקופים שלהם קצת משעשעים, שלא לומר עגומים, די ילדותיים או לא ממש יעילים.

למה בעצם לסלוח לפושע שאחראי לאסון נורא ומלחמה? מה, בני לא יוכל בקלות לנהל מערכה באחריות והצלחה?

אולי חשוב לציין שהתמונה למאמר אינה אמיתית, שכן היא נוצרה בדימיונה האלקטרוני הפרוע של בינה חסרת תודעה או רצון משל עצמה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הדלפה בכוונה להטביע? קישור למאמר בשם- נאום הסיכום קצת עגום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

6 thoughts on “הנאשם גרם לקרע בעם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן