פושעים מתעלמים מרמזורים

פושעים מתעלמים מרמזורים

אזהרות שר הביטחון, אלה שהגיעו מראשי המערכת וגם כמה מכתבי התרעה מאגף המודיעין בצבא לא עצרו את הפושע שנאשם בשלל כיתבי אשמה, ובא לנו אסון מזעזע ונורא.

כולם אמרו לעבריין שניסיון לרמוס את הדמוקרטיה זה דבר שמפלג את העם, משדר לאוייבנו חולשה, ובגלל זה המצב הלאומי והביטחוני די מסוכן.

למרבה הצער, הפושע לא שעה לשלל האזהרות ולהתרעות, ובמקום זאת התעקש לקדם מהפכות רודניות ודורסניות במטרה לחלץ עצמו מהרשעה בערכאות.

כתוצאה מהמחדל הנורא באה עלינו התקפה, ופרצה מלחמה כואבת, עצובה ויקרה. סביר שבין השאר ועדת החקירה שתוקם תגיע למסקנה שהניסיון לדרוס את הדמוקרטיה וחוקיה גרם למהומה אזרחית עזה, והדבר נתן לשונאינו תחושה מוטעה שאצל יהודים וויכוחים זה סימן לחולשה.

במציאות, פילפולים, פירושים שונים וריבים קולניים זו הדרך הלאומית שלנו להרבות חוכמה.

ציטוט:

דובר צה”ל לשאלת ynet: סביר שאחת הסיבות לטבח היא תפיסת חמאס את הקרע בעם ומוכנות הצבא.
על רקע החלטת בג”ץ לפסול את ביטול עילת הסבירות, תת-אלוף דניאל הגרי נשאל עד כמה הקרע בעם הוביל לטבח של חמאס – והעריך כי “זה אחד המאפיינים”. מנגד הבהיר כי בניגוד להערכות של חמאס “המילואים, חיל האוויר, חיל היבשה, היחידות המיוחדות – כולם מתפקדים יחד”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפושע שניסה לדרוס את הדמוקרטיה וחוקיה במטרה למלט עצמו מהרשעה גרם למהומה אזרחית עצומה, ועל אף המון אזהרות לגבי הסכנה שיוצר הקרע בחברה הוא התעלם מימנה.

בקיצור, ראש הכנופיה לא הקשיב לשלל התרעות, לא פעל לעצור את המחאות או למצוא פשרות מקובלות, וגרם למדינה אסון נורא.

ההיסטוריה כנראה תזכור שמי שאחראי לאסון הרביעי בנובמבר גם הוביל לשואת השביעי באוקטובר.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה ניצחה את הקמים לכלותה. קישור למאמר- הנאשם גרם לקרע בעם. קישור למאמר בשם- נאום הסיכום קצת עגום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “פושעים מתעלמים מרמזורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן