נאום הסיכום קצת עגום

נאום הסיכום קצת עגום

והרי הבהרה שאולי תסביר את הכותרת התמוהה:

מערכת עיתון ברשת לאחרונה מוצפת בשלל ידיעות משונות, דימיוניות והזויות.

הסיבה לתופעה החדשה כנראה קשורה לקבלתה של בינה, הגרפיקאית המחושמלת, לעבודה.

הידיעות שהיא מעבירה אלינו בהתמדה מאז השבוע שעבר לא פעם מעוררות תמיהה, ויש סבירות גבוהה שהן פרי דימיונה האלקטרוני ולא באמת משקפות את המציאות המרה.

עכשיו, לאחר ההתרעה הגלוייה אפשר גם לבקש מכולן וכולם שתערך בדיקה עצמאית שתמנע אמונה בתמונה מזוייפת שכלל אינה נכונה.

בצילום שהגיע אלינו ניתן לכאורה לראות את הנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם אחראי לאסון לאומי נורא.

לדבריה של הכתבת הפעילה וההזוייה שהעבירה את הידיעה, הפושע כביכול אמר את הדברים הבאים ברצף מרשים אל מול למצלמה, אבל למרבה הצער היא לא הפעילה הקלטה ולכן אין שום ביסוס לשמועה, שכאמור הגיע מבינה ולכן היא אחראית לה:

כשלתי, חטאתי, טעיתי והסתבכתי עד צווארי באופן פלילי. ממש לא נעים לי.

ניסיתי לרמוס את החזון הלאומי לצורך אישי, התאמצתי לדרוס את הדמוקרטיה כדי להמלט מהרשעה וישיבה בתא, ומאוד הרגזתי את הפרהסיה במשך תקופנה ארוכה.

קיבלתי רווחים כבירים מעסקה מסוכנת בלי שבמישרד הביטחון יודעים, אישרתי העברת המון ממון לאוייבי ציון, לא נטרלתי איום קיומי באיראן אבל הפצתי חרדות, והפרחתי עשן באופן תמידי. אישרתי הילולה דחוסה מידי שגרמה לאסון נוראי.

תמיד האשמתי אחרים וחלילה לא את עצמי. באופן אישי מאוד קשה לי להודות באחריותי, וזאת מחמת פחדנותי, דאגתי הרבה לפוזה שלי בציבורי, ובגלל טיבעי הנכלולי והעברייני.

אני מודה לציבור הישראלי על ששוב ושוב נתן לי הזדמנות להראות את יכולתי באופן פומבי, וקצת לא נעים לי על שבגללי בא הרבה סבל גדול ומיותר לעם העברי, וכן לכל האזור המזרח תיכוני והעולמי. לא ממש התאמצתי להגשים את החזון הציוני כי בעיקר חשבתי על עצמי, מעמדי, כבודי, שרידותי, חשיבותי, טובתי ותסרוקתי.

סביר שאחרי שארד מכיסאי המלכותי יבוא מנהיג ציוני, הגיוני ואחראי במקומי. אני מאחל הצלחה רבה ליורשי, שכן לגמרי ברור לי שהמצב שלו גרמתי הוא ממש נוראי, ויש צורך דחוף וחיוני לעשות תיקון רציני.

עד כאן הדיווח ההזוי מבינה, וכאמור, אי אפשר להאמין לאף מילה שלה, שכן היא בעצם רק מכונה מדהימה ונטולת תובנה שלא יודעת אפילו לחשוב בעצמה.

קישור למאמר בשם- בינה מלכותית, יצירתית וכישרונית.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

5 thoughts on “נאום הסיכום קצת עגום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן