הכחשה זו שיטת הרזייה בריאה

הכחשה זו שיטת הרזייה בריאה

כאשר שומעים פושעים סידרתיים מפריחים תירוצים, מכחישים חטאים ומיתממים מותר לחוש קצת ספקניים.

מה שברור על אף הסיחרורים המבלבלים זה שהאיראנים חשים קצת לחוצים. מי יודע? אולי הם מתחילים להבין שכוונה רעה, הסתה לשנאה ופגיעה באמריקה עלולה להביא לענישה קשה.

ציטוט:

הבית הלבן: איראן מעורבת “עד צוואר” במתקפות החות’ים.

בהודעה של המועצה לביטחון לאומי בוושינגטון נאמר כי המודיעין האיראני היה חיוני לתקיפות כלי השיט בים סוף.

ציטוט:

איראן: ההאשמה האמריקאית שאנחנו עומדים מאחורי תקיפת מכלית ליד הודו חסרת בסיס.

דובר משרד החוץ של איראן מסר שההאשמה האמריקאית שטהראן עומדת מאחורי תקיפת המכלית שלשום ליד הודו “חסרת בסיס”. הפנטגון הודיע אתמול כי הכטב”ם שתקף ספינה הקשורה לישראל כ-370 ק”מ מחופי הודו, שוגר מאיראן.

עד כאן ציטוט בעל משמעות, שכן הוא מרמז על בואו של עימות.

בעברית קלה, לאחר גרימת נזקים גדולים והפעלת כל מיני שליחים אלימים סביר שהמנהיגים האיראנים מתחילים להבין שיתכן שאללה לא אוהב חוטאים רצחניים, והפושעים כנראה צודקים.

לא לגמרי ברור מדוע הפרסים האמינו לצאר של הרוסים, שכן הוא לא באמת מתחשב באחרים, אבל ללא קשר למישגים תמוהים דומה שהם יעמדו בודדים כנגד כוחות עדיפים. למעשה, גם בעזה הטרוריסטים הרצחניים חשבו שכל הזדים האחרים באזור יצטרפו אליהם ויעזרו, אבל הם טעו.

מי בעולם יתלונן אם באיראן חלילה יעלה קצת עשן, או אם בתימן מדבר יהפוך לשממה שטילים כבר לא עפים מימנה?

על פי הכתובים אסור לפגוע באחרים, אבל בהחלט מותר לנטרל איומים מסוכנים ללא היסוסים למען קדושת החיים.

קישור למאמר בכאן. קישור לידיעה בהארץ. קישור למאמר בשם- יצרים רעים מבקשים גבולות ברורים. קישור למאמר בשם- פוזה מאיימת ותמונה מזוייפת. קישור למאמר בשם- הטובים נגד הרעים. קישור למאמר בשם- רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- הפחדים הקיומיים לגמרי מוצדקים. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן