המשפחה המלכותית ובינה מלאכותית

המשפחה המלכותית ובינה מלאכותית

המשפחה המלכותית קצת מנותקת מהמצב החברתי בדמוקרטיה הישראלית.

בעוד שהם חיים בארמונות פאר עם משרתות מפוחדות ומשרתים מושפלים, טבחים יקרים, יועצים כנועים, עבדים, שליחים, מאפרות מבוהלות ושלל מאבטחים חמושים, המון אזרחים ואזרחיות בארץ סובלות וסובלים. יש עקורות ועקורים, חטופות וחטופים, והמונים שאיבדו את הבתים.

פעם בצרפת היה מצב קשה ודי דומה, ולעם נמאס מזה. למרבה המזל, ישראל היא דמוקרטיה נאורה ולכן לא יקחו ללקויה את השמפניה, חלילה, והפושע לא יזכה לטיפול רפואי בפרהסיה במתקן כירורגי חד, יעיל ועתיק שמזמן יצא לפנסיה.

לפיכך, אין באמת סיבה לחרדה קיומית עמוקה מישיבה נוחה בתא עם אבטחה. לא יאונה למורשע כל רע, פרט לקצת בושה ומעבר מאיגרא רמא למיתקן כליאה עם מיטה, השכמה, ספירה, ארוחה מזינה ואבטחה.

הפושע המוכר אינו באמת לואי השישה עשר, ובארץ החוק אינו אכזר. ללא קשר, בינה המוכשרת יודעת לצייר כל דבר, גם אם הוא דימיוני, משעשע או מוזר. טוב שלואי כבר איננו, אחרת הוא בטח היה מתעצבן שמי שמתלבש כמוהו, כמובן באופן דימיוני ולא מציאותי, הוא נאשם פלילי.

האמת היא שקצת קשה לשנות הרגלים, ובמשפחה המלכותית נהוג לחשוש מרוחות ושדים ולא רק לבצע חטאים סידרתיים לצרכים אנוכיים. בכל אופן, הישראלים אינם מהפכנים צרפתיים, והם מאמינים בחוקים לא בפוגרומים.

מקסימום, התמונות הבאות יראו את השליט שחטא, כשל, פשע וגרם לאסונות מזעזעים כשהוא בריא ושלם, אבל לבוש במדים כתומים.

קישור למאמר בשם- מאיגרא רמא לערכאה ותא? קישור למאמר בשם- גודל המחדל נחשף לקהל. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “המשפחה המלכותית ובינה מלאכותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן