הטובים נגד הרעים

הטובים נגד הרעים

לאחר שלל איומים ואז גם כמה התקפות זדוניות ואלימות במפרץ נגד ספינות אזרחיות למערב כבר אין ברירה אלא להתמודד עם הכנופיות המסוכנות באזור, שכן הן מפריעות, מתפרעות ומזיקות.

כנראה שבגלל חשש קיומי קל מדינות ציר הרשע מעדיפות לממן, לצייד ולאמן קבוצות קיצוניות ומרדניות. חלילה, הן עצמן ינסו להציק באופן ישיר וגלוי למערב, הדבר עלול לגרום להן לנזק רב.

מסיבה זו, הרשעים מעדיפים לשלם לאחרים, להסית, לארגן ולעודד אותם שיצאו בעבורם לקרב, שזה עסק קצת מסוכן, כי לפעמים מי שיוצא אליו כולו נילהב לא תמיד שב.

נראה שרודנים כוחניים מעדיפים לא לספוג נזקים ולכן הם שולחים אחרים שיסתכנו בעבורם. בצורה זו הם יכולים להתחזות לתמימים ולחוש בטעות מוגנים.

האיראנים מפעילים, מאמנים, מציידים, מממנים ומנהלים את טרוריסטים העזתים, את הלבנונים, מיליציות אצל העיראקים והסורים, וגם את המורדים התיימנים. מי יודע? אולי המנהיגים פרסים חושבים בטעות שבמערב לא יודעים מי מארגן את הדברים, אבל הם שוגים.

כמובן שאיראן לא הייתה מעזה להתעמת לבדה עם האמריקאים והישראלים בו זמנית, ולכן סביר שהמזוקנים עם הטורבנים חושבים שהצאר של הרוסים לכאורה יעמוד לצידם, כדי לוודא שהם נותרים קיימים, ושהסינים יעצמו עיניים כי הדבר יזיק לאמריקאים. במילים אחרות, בעבור הרוסים האיראנים הם השליחים שמציקים לאמריקאים ומסתכנים בעונשים בעוד הם עצמם לכאורה צדיקים תמימים.

כאמור, מסתבר שהגדולים, הרברבנים והחזקים בעצם מחפשים להקריב אחרים כדי לצמצם נזקים, אבל כולם יודעים בעבור מי עובדים הטרוריסטים והזדים, ומי נותן למי המון מזומנים.

ציטוט:

ארה”ב בהודעה רשמית: נפתח במבצע בין-לאומי נגד מתקפות החות’ים.
המתקפות מצד המיליציה התימנית הולכות ומתגברות – וכעת ארצות הברית מכריזה על פעולה נגדה, בה יקחו חלק שלל מדינות, ביניהן: בריטניה, צרפת, הולנד, בחרין וסיישל • כל המדינות הללו יסיירו במפרץ עדן וים סוף.

עד כאן ציטוט.

בתקופה הקרובה ינוטרלו ויחוסלו איומים, שכן נראה שמאמצים דיפלומטיים ממושכים לא גרמו לאיראנים להבין את מה שכבר נאמר להם כמה פעמים, וזה שהם לא יורשו לפתח אמצעים שיאפשרו להם לגרום נזק רב לאחרים.

מה שהמערב יעשה לחות’ים נועד לנטרל איומים, אבל גם להדגים לרודנים שלפעמים צריך לשים לרשע ופשע גבולות נחרצים ללא היסוסים. לא בטוח שמי שמפעיל את השליחים יבין, אבל אולי זה לא ישנה הרבה, שכן הכוחות כבר נערכים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם-רק בתימן יעלה עשן? קישור למאמר בשם- מטפטפים בטילי המלחמה. קישור למאמר בשם- אפשר להתגבר על משבר. קישור למאמר בשם- אזהרה מנומסת עם הצדקה. קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- הפחדים הקיומיים לגמרי מוצדקים. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הטובים נגד הרעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן