השתא הסיכום האזרחי קצת עגמומי

השתא הסיכום האזרחי קצת עגמומי

מורשעת לקוייה ויורש יצר תוקפני ופרוע שנוהג להסתבך ולהפסיד בערכאה לכאורה שולטים בנאשם בשלל כיתבי אשמה. התוצאה לתופעה המוזרה היא קצת מפחידה וגם די כאובה.

יש הסבורים שהמשפחה המלכותית מאוד מזיקה לדמוקרטיה העברית, לא ממש נותנת דוגמא אישית, ולמען מטרה אנוכית מקדמת קבוצה גזענית, תוקפנית ומרדנית שמסרבת ליישם את החזון הלאומי להסדרה אזורית.

חוץ מזה, העבריין הסידרתי גם משחד בכסף ציבורי מגזר סחטני, חמדני ובטלני שאינו דמוקרטי או ציוני בכוונה לקנות תמיכה, בתיקווה להמנע מהרשעה וישיבה במתקן כליאה ציבורי.

הפושע עושה את כל זאת במקום להעביר תקציבים למפונות ולמפונים, לשיקום הישובים ההרוסים ולתמיכה בעסקים של מילואימניקים לוחמים שאינם בוגדים משתמטים אלא גיבורים ישראלים. במילים אחרות, טובתו האישית של העבריין הסידרתי יותר חשובה לו ממצבה העגום של הדמוקרטיה הישראלית.

לדיברי בינה, כתבתנו היצירתית וההזויה עם המוח החשמלי שהיא בעצם מכונה, על אף האחריות לאסון לאומי והסיבוך המשפטי, הנאשם הפלילי מסרב להיפרד מהכיסא המלכותי.

אולי מה שהיא אומרת נכון, אבל לא בטוח אפשר להאמין לה, שכן בינה היא רק מכשיר אלקטרוני נבון ללא מודעות או רצון.

קישור למאמר- הנאשם גרם לקרע בעם. קישור למאמר בשם- נאום הסיכום קצת עגום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “השתא הסיכום האזרחי קצת עגמומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן