אהוב העם הפך עצמו לנאשם

אהוב העם הפך עצמו לנאשם

המשתנה היחיד שקבוע בעולמו הוא שינוי מתמיד. אבותינו זכרונם לברכה אמרו- מאיגרא רמא לבירא עמיקתה, וזה פחות או יותר אותו הרעיון אבל מנוסח בצורה שונה.

החיים הם קצת כמו גלים, שעולים ויורדים, רוגשים או שלווים, זורמים או גולשים, תוססים או קופאים, מרווים או מרטיבים. צריך לקבל את זה שכל הזמן הדברים משתנים, אחרת מתלוננים, מופתעים או מתגעגעים.

ציטוט:

שיחת שרה נתניהו ומלניה טראמפ: “רוב העם אוהב אותנו, התקשורת לא”

ציטוט:

המאפר שאיפר את נתניהו: “ירדו לי שלושת אלפים עוקבים וקיבלתי הודעות נאצה”
ראם שרביט איפר את ראש הממשלה ולאחר שסיים, הצטלם איתו ופרסם את התמונה באינסטגרם. את מבול התגובות שהגיעו לאחר מכן, הוא לא צפה: “ירדו לי שלושת אלפים עוקבים וקיבלתי הודעות נאצה”

שיתפת אותם בתגובות שקיבלת? “סיפרתי לשרה שירדו לי עוקבים בעקבות התמונה והיא אמרה לי שהרבה לא אוהבים אותם”.

עד כאן ציטוט.

ככה זה בחיים. יום אחד אתה אהוב העם וחש מרומם, ואז אתה חוטא באופן סידרתי ומשום מה הופך לפושע ונאשם.

לפעמים יש גאווה צרחנית בתארים אקדמיים, ולעיתים מגיעים אישומים משפטיים מביישים, או הרשעות סידרתיות של יורש היצר בעוון חטאים מרושעים, וזה קצת פחות נעים מלגימת ארגזי שמפנייה שעליה שילמו אחרים.

כאמור, שינויים מתמידים הם חלק מהחיים. עבריינים, למשל, מהלכים חופשיים עד שהם נעצרים, נשפטים, מורשעים ויושבים סגורים.

חוץ מכל האמור, גם אם שמים אודם ומסקרה על בהמה שאינה כשרה בקפידה מקצועית מעולה עדיין זה לא הופך אותה למציאה יפיפיה או אפילו ראוייה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בערוץ 13. קישור למאמר בשם- השתא הסיכום האזרחי קצת עגמומי. קישור למאמר- הנאשם גרם לקרע בעם. קישור למאמר בשם- נאום הסיכום קצת עגום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “אהוב העם הפך עצמו לנאשם

  1. פינגבאק: itonBareshet

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן