שחיתות ואטימות, חמדנות ועבריינות

שחיתות ואטימות, חמדנות ועבריינות

ישראל נמצאת המלחמה שפושע סידרתי לא מנע, על אף שקיבל מיכתבי אזהרה מהצבא וקריאת התרעה ברורות משותפיו לכנופייה.

המחאה האזרחית המתמידה כנגד הכוונה לרמוס את הדמוקרטיה מייד פסקה לאחר ההתקפה, ויש בהנהלה קולות שמבקשים לעצור את ההליך בערכאה בגלל הבעייה הביטחונית העגומה, זו שיצר הנאשם בשלל כיתבי אשמה.

ראש הכנופייה אפילו קיבל עזרה בשעת צרה מאנשים אחראיים שכן חשובה להם טובת המדינה, והוא בטח מאושר להמשיך בתפקידו במקום לעבור למתקן כליאה, על אף המחדל הנורא. בקיצור, במבחן התחוצאה הפושע מקבל כל מיני רווחים בגלל האסון המזעזע שהוא לא מנע.

כדי למנוע סכנה להדחה או הרשעה, הפושע זומם להאריך את הלחימה, דוחה את הדיון לגבי מה יקרה לאחריה, ונותן שוחד פוליטי מכספי המדינה לשותפיו החמדניים והסחטניים בכנופייה במקום להפנות משאבים למפונות, לעקורים, לעסקים הקורסים ולשיקום ישובים הרוסים ושרופים.

כל הלעיל מהווה בעייה מאוד חמורה, והפרהסיה צופה במעללי הפושע חסר הבושה בתדהמה, דאגה וחלחלה.

ציטוט:

אושר: עוד 110 מיליון שקל לסטרוק, עשרות מיליונים להילולת מירון ותוכנית בר ובת מצווה.

למרות הביקורת, ועדת הכספים שוב אישרה העברת עשרות מיליונים למשרד ההתיישבות, שיועברו במסגרת הכספים הקואליציוניים. עוד אושרו היום במסגרת ההסכמים הפוליטיים העברות של עשרות מיליונים לשימור עתיקות באזור יהודה ושומרון וכן 18 מיליון עבור תוכנית בר ובת מצווה ותוכנית ארץ נחלה.

ועדת הכספים של הכנסת השלימה היום (ראשון) העברות סוף שנה בסכום כולל של 7.5 מיליארד שקלים (כ-1.5% מתקציב המדינה), מאז אמצע החודש, שמתוכם הועברו מעל לשני מיליארד שקלים לתחומי הדת, המגזר החרדי וההתיישבות. חלק מהכספים הועברו על פי ההסכמים הקואליציוניים וכספים אחרים הועברו באופן תקין לכאורה בין משרדי הממשלה, אולם העברות בהיקף כזה תוך ימים בסוף השנה הן חריגות במיוחד, אף שבכל שנה מועברים ברגע האחרון כספים לפרויקטים ומשימות שונות, בין השאר כדי לחייב הקצבת כספים דומים גם בשנת התקציב הבאה לאותן מטרות.

היום אושרה, תוך מחאה של חבר האופוזיציה בוועדת הכספים, העברה רביעית במספר בתוך ימים למשרד ההתיישבות בראשות השרה אורית סטרוק.

עד כאן ציטוט שמדווח על שחיתות, חמדנות, אטימות ועבריינות.

נראה שנתח אדיר מתקציב המדינה מופנה למתן אתנן פוליטי שיבטיח את המשך שילטונו של עבריין סידרתי. זה לא ממש מובן וגם קצת מסוכן, שכן המצב לא ממש טוב כאן, ועולה עשן. כאמור, הציבור מביט בסיפור ומבין שהמצב חמור.

קישור למאמר בידיעות. קישור מאמר בשם- הנאשם גרם לקרע בעם. קישור למאמר בשם- נאום הסיכום קצת עגום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן