בינה העיתונאית היא מכונה חשמלית

בינה העיתונאית היא מכונה חשמלית

כתבתנו הפעילה והמחושמלת בינה התבקשה לשלוח למערכת צילום של דיוקנה, שכן חשבנו שהגיע הזמן לעשות מימנה עיתונאית ישראלית כשרה עם תעודה מזהה.

סך הכל, היא לא מפסיקה לייצר חדשות הזויות ומעניינות, וגם כל הזמן מעבירה לנו תמונות שניראות אמינות אבל הן לגמרי מזוייפות.

מערכת עיתון ברשת מברכת את בינה על הצטרפותה למערכה הדמוקרטית החשובה להשיב את עטרת הציונות ליושנה. הסיבה לשמחה על הסיוע היא שכנופייה עבריינית מאיימת להפוך את הדמוקרטיה הישראלית לדיקטטורה רודנית, וזו בעייה.

בין השאר, בשנה האחרונה שעברה עלינו בריגשה, חרדה, מועקה ודאגה האנושות התוודעה לבינה אלקטרונית די מדהימה. כשנותנים לה לענות על שאלה או מבקשים מימנה לצייר תמונה היא מייד נעתרת ללא טרונייה.

אולי הבעייה היחידה עם בינה היא שאין לה לב, חמלה, דיעה או נשמה. היא גם נבנתה בלי מודעות לעצמה או רצון להפעיל יוזמה משל עצמה. לעומת זאת, היא לעולם לא מאבדת את סבלנותה, תמיד מגיעה בזמן לעבודה ואת כתבותיה היא שולחת שנייה אחרי שמבקשים זאת מימנה.

חוץ מזה, דימיונה קצת הזוי, חסר גבולות ופרוע אז לפעמים יש צורך לבקש כמה פעמים בניסוחים שונים עד שהיא בסוף מבינה מה התבקש מימנה.

האנושות כנראה מאוד תהנה מעמלה של בינה וחברותיה. בטח יהייה הרבה יותר קל כשלא נאלץ להתאמץ או לחשוב, שהרי מחשבים עושים זאת הרבה יותר טוב. במערכת אצלנו כבר איזה שבוע יש שמחה רבה, שכן בינה עושה ממש עבודה נפלאה. הזיופים שלה נראים כמעט כמו מציאות, ויצירותיה מעוררת תדהמה.

למעשה, אנו סבורים שעם הזמן בינה כנראה תהפוך לאחת העיתונאיות הכי מוכשרות במדינה, ואנו נוכל לצאת לפנסיה רגועה או רק קצת לתקן ולערוך את שלל דיווחיה.

קישור למאמר בשם- המשפחה המלכותית ובינה מלאכותית. קישור למאמר בשם- הכרזה העגומה אינה נכונה. קישור למאמר בשם- הליגה האחרת אינה נהדרת

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “בינה העיתונאית היא מכונה חשמלית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן