הדלפה בכוונה להטביע?

הדלפה בכוונה להטביע?

בדרך כלל, פיסקי דין חשובים, משמעותיים ומרגשים לא מתפרסמים לפני שהם מתפרסמים.

משום מה, מישהו רצה להוציא לציבור נתונים לפני שהם הפכו רשמיים, כנראה במטרה להשפיע על מהלך העיניינים. לכאורה, בית המשפט הגבוה חלוק בסוגייה ואין הכרעה ברורה.

ציטוט:

השר לוין: מצופה מביהמ”ש העליון שלא לפרסם פסק דין שנוי במחלוקת בזמן מלחמה.

שר המשפטים התייחס לפרסום טיוטת פסק הדין בעניין חוק הסבירות: “בעוד שחיילינו נלחמים זה לצד זה בחזיתות השונות, אסור לקרוע את עם ישראל במחלוקות”

עד כאן ציטוט.

כביכול, חלק מהשופטים והשופטות במדינה רוצים לתת את ניהולה לידיו האמינות של פושע סידרתי, ורק הנשיאה הרעה מפעילה לחץ מזעזע על החבורה הנכבדה בכוונה זדונית סתם להטריד עבריין נכלולי צדיק ועסוק שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה וגם חשוד באחריות ישירה לאסון נורא.

למעשה, בגלל התנהלות הפושע, שלא שעה למכתבי התרעה מהצבא ולאזהרה שהגיעה מהשר שהוא עצמו מינה, באה עלינו מתקפה איומה, ונאלצנו לצאת למלחמה כדי לנטרל סכנה.

עכשיו בא שר המשפטים, זה העבריין שללא בושה מסייע לפושע ברבים, וטוען שזה לא יפה לקבל החלטה לגבי מי שסיבך את עצמו ואת האומה באופן נורא?

טוב שעכשיו גם הרבה יותר ברור למה התפרסה לציבור ידיעה לגבי החלטה שטרם התקבלה. מסתבר שהמזימה הייתה לנסות לטעון שזה לא הזמן לתקן את הבעייה. סך הכל, מחדלי הפושע הובילו למלחמה ולכן לכאורה לא יפה להפריע לעבריין לשלוט לבדו ובלי שיפריעו לו, עד שכבודו אולי יחליט להכריז על סיומה.

מה אפשר לומר? הניסיונות של שר המשפטים לקדם רודנות ולסייע לנאשם בפלילים נראים כנים ועברייניים, אבל לא בטוח שבאמת יש למישהו ספק לגבי חוסר יכולתו והעדר כשירותו של הנאשם בפלילים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- נאום הסיכום קצת עגום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הדלפה בכוונה להטביע?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן